مدیر کل راهداری اردبیل:

پاسگاه پلیس راه گرمی بیله سوار به بهره برداری می‌رسد

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت:ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه گرمی بیله سوار در هفته حمل و نقل و راهداری امسال به بهره برداری می‌رسد.

علی رحمتی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، گفت: ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه گرمی بیله سوار در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع با زیربنای ۶۰۰ مترمربع هم اکنون ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تلاش می‌کنیم سوار درهفته حمل و نقل و راهداری سال جاری به بهره برداری برسد.

او ارتقای محور‌های مواصلاتی را از اولویت‌های اصلی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دانست و تصریح کرد: برای تکمیل و بهره برداری از این پاسگاه ۴ میلیارد تومان اعتبارملی هزینه خواهد شد.

عضو شورای اداری استان اردبیل تصریح کرد: ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه گرمی بیله سوار بصورت پیش ساخته با معماری ایرانی و انتظامی مراحل پایانی احداث خود را سپری می‌کند.

رحمتی افتتاح پاسگاه‌های پلیس راه اردبیل سرچم و اردبیل آستارا را در سال گذشته خاطرنشان کرد و افزود: با افتتاح ساختمان جدید پاسگاه پلیس راه گرمی بیله سوار شاهد ارتقای ایمنی در این محور باشیم.

او یکی از مسئولیت‌های سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای را ساخت پروژه پاسگاه‌ها در محور‌های مواصلاتی برای افزایش ایمنی در جاده هاعنوان کرد و گفت:با بهره برداری از پاسگاه‌های مهندسی پلیس‌راه، گام مهم دیگری در راستای ایجاد ایمنی سفر‌های جاده‌ای توسط راهداران پرتلاش برداشته شد.

رئیس کمیته حمل و نقل ستاد اجرائی خدمات سفر استان اردبیل بازسازی پاسگاه‌های قدیمی با روش ساختمان‌های پیش ساخته را از جمله برنامه‌های مهم سازمان راهداری دانست وتصریح کرد: با انجام اقدامات شایسته، در دراز مدت شاهد ساختمان‌های یک نواخت با معماری ایرانی و انتظامی در سطح تمامی پاسگاه‌های پلیس راه کشور و استان خواهیم بود.

انتهای پیام/ح

افتتاح پاسگاه‌های پلیس راه اردبیل سرچم و اردبیل آستارا

برچسب ها: راهداری ، پاسگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.