برپایی هزار واحد فروش فوق‌العاده و غرفه پاییزه در گیلان

رئیس سازمان صمت گیلان با تأکید بر لزوم همکاری همه دستگاه‌ها در تأمین نیازهای اولیه مردم، گفت: هزار واحد فروش فوق‌العاده و غرفه پاییزه در گیلان برپا شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، فرهاد دلق پوش رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در جلسه ستاد تنظیم بازار گیلان با تاکید بر اهمیت تأمین کالا‌های اساسی مردم، اظهار کرد: باید بتوانیم رضایت و نیاز‌های روزانه مردم را تأمین کنیم.

او در ادامه بر لزوم همکاری دستگاه‌ها و ارکان حاکمیتی برای تأمین کالا‌های ضروری مردم تأکید کرد و افزود: در شرایط خاصی اقتصادی قرار داریم و حفظ حقوق مصرف‌کننده و تولیدکننده از اولویت‌های ما است.

دلق پوش با اشاره به اینکه مشکلی در تأمین کالای اساسی مردم نداریم، تصریح کرد: در سال‌های گذشته مردم به دلیل جو روانی دشمن به فروشگاه‌ها فشار آوردند و کمی به بازار شوک وارد شد، اما اکنون از ثبات اقتصادی نسبی برخوردار هستیم.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان به تأمین مواد غذایی در طول ماه‌های محرم و صفر اشاره کرد و گفت: ۴۸۲ تن شکر، ۳۲۱ تن گوشت منجمد و ۱۶۱ تن مرغ منجمد در اختیار سازمان تبلیغات اسلامی و اوقاف و امور خیریه جهت واگذاری به هیأت مذهبی تخصیص یافته است.

دلق‌پوش با اشاره به ایجاد فروشگاه‌های پاییزه و فروش فوق‌العاده در گیلان، ادامه داد: در ۶ شهرستان گیلان نمایشگاه پاییزه با ۵۰۰ غرفه و همچنین ۵۵۰ فروش فوق‌العاده دایر شده است.

او با بیان اینکه طی پنج ماه اخیر چهار هزار و ۷۰۵ مورد شکایت مردمی از واحد‌های مختلف دریافت شده است، افزود: از این تعداد چهار هزار و ۶۳۶ مورد تخلف با ۲۵ میلیارد تومان جریمه با توجه به بازرسی‌های صورت گرفته شامل متخلفین شده است.

دلق‌پوش با انتقاد از عرضه گندم بی‌کیفیت در گیلان، گفت: بی‌کیفیت‌ترین نوع گندم در گیلان توزیع می‌شود که مستقیماً روی کیفیت نان اثر می‌گذارد و لازم است دولت در این زمینه چاره‌ای اندیشی کند، زیرا این موضوع با سلامت مردم در ارتباط است.

انتهای پیام/آ

هزار واحد فروش فوق‌العاده و غرفه پاییزه در گیلان برپا شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.