نقض حریم هوایی لبنان از سوی هواپیماهای رژیم صهیونیستی

فرماندهی ارتش لبنان بیانیه‌ای را در زمینه نقض حریم هوایی این کشور صادر کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه اینترنتی العهد، هفت هواپیمای رژیم صهیونیستی حریم هوایی لبنان را نقض کردند.

فرماندهی ارتش لبنان بیانیه‌ای را در زمینه نقض حریم هوایی لبنان صادر کرد.

در این بیانیه آمده است: یک پهپاد جاسوسی متعلق به دشمن اسرائیلی، ساعت ۹ و ۳۵ دقیقه دیروز ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۹، حریم هوایی لبنان را در غرب شهرک الناقوره نقض کرد. این پهپاد به صورت یک دایره در آسمان مناطقی از بیروت پایتخت و حومه آن نیز به پرواز درآمد. همچنین این پهپاد پرواز خود را در مناطقی از جمله ریاق، بعلبک، البقاع الغربی و جنوب لبنان ادامه داد سپس در ساعت ۱۸ و ۳۰ دقیقه آسمان لبنان را ترک کرد.

همچنین ۴ جنگنده اسرائیلی در ساعت ۱۱ صبح دیروز ۱۸/ ۹/ ۲۰۱۹ حریم هوایی لبنان را در شهرک‌های علماء الشعب، نقض کردند و پس از پرواز دایره‌ای شکل در همه مناطق لبنان، آسمان این کشور را در ساعت ۱۲ و ۳۵ دقیقه از طریق دریای غرب شهرک الناقوره ترک کردند.

از سوی دیگر در ساعت ۱۳ و ۳۰ دقیقه، دو هواپیمای متجاوز دیگر اسرائیل نیز حریم هوایی لبنان را در شهرک الناقوره نقض کردند؛ سپس با به پرواز درآمدن در آسمان همه مناطق لبنان، آسمان این کشور را از غرب دریا در ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه ترک کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی/تبریز
۱۵:۲۴ ۲۸ شهريور ۱۳۹۸
درود بر حزب الله
آخرین اخبار