تاریخ عرضه نسخه موبایلی بازی Call of Duty اعلام شد

شرکت اکتیویژن به تازگی تاریخ عرضه نسخه موبایلی بازی Call of Duty و برخی جزییات مربوط به این عنوان را اعلام کرد.

تاریخ عرضه نسخه موبایلی بازی Call of Duty اعلام شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، عنوان Call Of Duty یکی از بازی‌های پر طرفدار شرکت اکتیویژن است که توانسته سود بسیار بالایی را برای این شرکت بدست آورد. از آنجایی که این بازی در سراسر جهان دارای طرفداران زیادی است و بسیاری از گیمر‌ها ترجیح می‌دهند به وسیله موبایل خود عناوین رایانه‌ای را اجرا کنند، به همین دلیل شرکت اکتیویژن و Tencent اعلام کردند که قصد دارند عنوان Call of Duty: Mobile را برای سیستم عامل‌های IOS و Android عرضه کنند. تاکنون توسط هیچ کدام از شرکت‌های سازنده این عنوان تاریخ عرضه بازی مذکور اعلام نشده بود، اما شرکت‌های سازنده به تازگی به سکوت خود پایان دادند و تاریخ عرضه این عنوان را اعلام کردند.

بازی Call of Duty: Mobile قرار است در تمامی کشور‌ها به جز کشور‌های چین، ویتنام و بلژیک از طریق Google Play و App Store و از تاریخ ۱ اکتبر در دسترس گیمر‌ها باشد. در این بازی قرار است حالت‌های Deathmatch، Search and Destroy و Free-For-All وجود داشته باشد چرا که این حالت‌ها جزو محبوب‌ترین حالت‌های مجموعه COD بوده و شرکت اکتیویژن تصمیم گرفته است تنها به همین حالت‌ها در نسخه موبایلی بازی Call of Duty اکتفا کند.

تاریخ عرضه نسخه موبایلی بازی Call of Duty اعلام شد

علاوه بر این در این بازی نقشه‌های محبوب مجموعه COD که شامل Nuketown، Crash، Hijacked و چند نقشه دیگر می‌شود نیز وجود خواهند داشت. طبق اعلام اکتیویژن گیمر‌ها با انجام مسابقات چند نفره می‌توانند شخصیت‌های کلاسیک و قدیمی مجموعه COD را باز کنند و در مسابقات چند نفره از این شخصیت‌ها استفاده کنند. شخصیت‌هایی که در این نسخه از بازی وجود دارند شامل John، MacTavish، Simon و چند شخصیت معروف دیگر هستند که هرکدام از آن‌ها مربوط به یکی از نسخه‌های مجموعه Call Of Duty مربوط می‌شوند.


بیشتر بخوانید: تجربه خشونت بسیار بالا در بازی The Surge 2


در حال حاضر اطلاعات بیشتری از بازی مذکور در دست نیست و باید منتظر عرضه این بازی در تاریخ ۱ اکتبر برای تلفن‌های همراه باشیم.

انتهای پیام/

بازی Call of Duty: Mobile  به زودی عرضه خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار