کریمی اصفهانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

نبود تخصص اقتصادی، نقص بزرگ مجلس/ ۸۰ درصد مشکلات ناشی از سوءمدیریت و فساد است

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار گفت: ما نبودن تخصص اقتصادی را نقص بزرگی در مجلس می‌بینیم که مانع حل مشکلات شده است.

هاشمیاحمد کریمی اصفهانی دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برنامه حزب متبوع خود برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما بی‌برنامه نیستیم و فعلاً در حال برنامه‌ریزی هستیم.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در کنار ائتلاف قرار گیریم اما در حال حاضر جامعه اسلامی اصناف به طور مستقل کار خود را انجام می‌دهد.

او درباره لیست نهایی جامعه اسلامی اصناف افزود: در حال مطالعه هستیم و به افرادی هم رسیده‌ایم. امیدواریم کاری که انجام می‌شود به درد مردم و جامعه بخورد. ما نبودن تخصص اقتصادی را نقص بزرگی در مجلس می‌بینیم که مانع حل مشکلات شده است.

کریمی اصفهانی با بیان اینکه ما ۷ درصد منابع جهانی و ۱ درصد جمعیت دنیا را داریم، یادآور شد: کشورهایی در دنیا برعکس ما هستند و توانستند مدیریت کنند.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار با تاکید بر اینکه کسی که نسبت به انقلاب، نظام و ولایت دغدغه دارد باید به مجلس برود، تصریح کرد: معتقدیم اولویت اول این است که افراد شایسته و برتر که به درد مجلس می‌خورند و دلشان برای نظام و مردم می‌سوزد باید انتخاب شوند تا مشکلات کوچه و بازار حل شود.

کریمی اصفهانی تاکید کرد: انقلاب نکردیم که جیبمان را پر کنیم و ما نگران هستیم. ما با شفافیت موافق هستیم و از دستگاه قضایی تشکر داریم و خواستاریم ورود و خروج نمایندگان را کنترل کند.

او در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه در خیلی مواقع دشمنان داخلی وضع ما را بهم ریختند و ۸۰ درصد تحریم‌ها داخلی است. تحریم‌ها متاثر از سوءمدیریت و فساد است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار