پاسخ شنیدنی بانوان به قانون حجاب اجباری + فیلم

ویدئوی قابل تأملی را مشاهده می‌کنید که پاسخ چند دختر جوان به سؤالاتی درباره اعمال برخی قانون‌های اجباری در کشور را نشان می‎‌دهد.

پاسخ شنیدنی بانوان به قانون حجاب اجباری +فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به تازگی ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی با رویکرد قانون حجاب اجباری ساخته شده است که در آن بازخورد جالب و قابل تأملی را از سوی دختران با پوشش نامتعارف نشان می‌دهد.

در این فیلم فردی در سطح شهر به دخترانی مانتویی کلاه کاسکتی را داده و از آنها می‌خواهد که آن را بر روی سر خود قرار بدهند و راجع به آن نظر بدهند. هرکدام از آنها اشاره می‌کنند که با وجود گرم بودن و سنگینی آن بر روی سر خود، احساس امن بودن داشته و درصورت استفاده از آن، کسی ضرر نمی‌کند. آنها همچنین در نظرات خود گفتند که برخی رفتارها بر روی سلامت کل جامعه اثرگذار بوده و لازم است برای آن قانونی اجباری وضع شود.


بیشتر بخوانید: دوربین مخفی/ چند می‌گیری بی‌حجاب بشی؟ +فیلم


در ادامه فیلم، فرد پرسشگر می‌‌گوید: "چطور پوشش افراد شخصی است و نباید قانون داشته باشد؟"

در ادامه ویدئو کامل از صحبت‌های این افراد را درباره کمپین #نه_به_قانون_اجباری مشاهده می‌کنید:

انتهای پیام/
برچسب ها: شنیدنی ها ، دیدنی ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۳۵ ۱۶ مهر ۱۳۹۸
واقعا بحث دینی حجاب رو کنار بذاریم هر آدمی با کمی فکر درباره حجاب میتونه خیلی راحت اون رو بپذیره
حجاب امری است که بذای خود ما مفیده
ولی واقعن نمیفهمم که یک سری خانم ها چرا اینطوری بیرون می آیند
یا پاچه هاشون مثه ریشه فرش پاره است یا از این شلوار سمبادیا که پایینش کش داره میپوشن یا مثه گداها شلوار پاره میموشند یا جوری پاچه هاشونو میدن بالا آدم حس میکنه میخواهند لباس بشورند یا مانتو جلوباز میپوشند با بی حیایی تمام خود را در معرض دید مردها قرار میدهند
و واقعن برخی مردها هم بی غیرت شده اند که دختران و زنهایشان با این وصعیت در خیابان راه میروند و آنها هیچ نمیگویند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۸ ۲۵ اسفند ۱۳۹۹
ببخشيد با اين حرفات داری به خانما توهین میکنی
Germany
یک زن
۲۳:۱۶ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
سلام امسال تابستان اکثر مانتوها جلو باز بودن آن قدر سختی کشیدم یه مانتو ایرانی اسلامی پیدا کنم .زیاد هم تقصیر ما بانوان نیس ما را در یابید.
Iran (Islamic Republic of)
m
۱۰:۴۵ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
سلام خاطره ای درباره حجاب
در دوره سربازی با دو افسر وظیفه که همشهری و دوست بودند در یک یگان هم دوره شدم در یکی از روزها بحثی درباره حجاب شد که یکی از این هم خدمتیها به عروسی دوستشان که هردو دعوت و مختلط بوده اشاره کرد و گفت هیچکس در این عروسی با نظر بد به خانم ها نگاه نکرد و.... جالب اینجاست دقیقا یک هفته بعد نگذشته بود که بحثی درباره عروسی پیش اومد که همون فرد اشاره کرد به عروس همون مجلس و درباره لباس کوتاه عروس و چه تیکه و..... بوق.... و حتی به خانمهای دیگه مجلس هم اشاره میکرد و اون یکی هم دوره ای مون هم تایید و ادامه میداد یه لحظه حرف هفته قبلشون یادم افتاد برام خیلی عجیب بود و....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۳۰ شهريور ۱۳۹۸
چرا ازدواج اجباری نداریم
و امار ازدواج اینقدر پایین
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۱۸:۰۳ ۲۹ شهريور ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد :
حجاب در اسلام و کتاب قرآن کریم مقدس امریست کاملا قانونی چه برای جنس مونث چه برای جنس مذکر مثلا کشتی گیران مذکر بر روی تشک کشتی البسه کشتیشان جلوی دوربینها که در تمامی تلوزیونها پخش میشود عریان و چسبان و بی حجاب هستند یا مثلا مونثهایی که در خیابانها با جورابهای چسبان بلند و پاچه کوتاه و مانتوهای کوتاه و جلو و عقب باز عریان و بی حجاب راه می روند و روسریهایشان را پشت سرشان می اندازند حجاب از صدر اسلام ناب محمدی ص قانونی بوده و مردان و زنان وظیفه دارند به قانون و مقررات حجاب اسلامی قرآنی که دستورات خداوند جل جلاله است احترام بگذارند و رعایت کنند اگر نکنند از نظر صریح قرآن کریم مجرم و گناهکار محسوب میشوند و به امر خداوند جل جلاله دهنکجی و بی احترامی و حرمت شکنی و قانون شکنی محسوب می شود در جامعه اسلامی قرآنی البتته حجاب تنها برای دین کامل اسلام نیست حجاب برای تمامی ادیان الهی امریست قانونی و واجب است و اگر می بینید ادیان الهی دیگر بی توجهی و بی اهمیتی میکنند به امر و دستور قطعی و صریح الهی آنان در کتتاب مقدسشان دست برده اند و متجاهر وگناهکارند و اهل جهنمند . والسلام و صلوات التماس دعا .
آخرین اخبار