کلنگ زنی پیست آفرود در شهربابک

پیست آفرود به مساحت ۲ هکتار در شهربابک کلنگ زنی شد.

حسین پور ناصری مسئول پیست آفرود در شهربابک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: پیست آفرود در شهربابک به مساحت ۲ هکتار کلنگ زنی شد.

او با اعلام اینکه اگر امکانات در اختیار ما قرار بگیرد، طی دو ماه آینده این پیست آماده می‌شود، افزود: در صورت مجهز و فراهم کردن همه امکانات از جمله فنس کشی، ساخت سرویس بهداشتی و برج نور اعتبار آن به حدود ۱۰۰ میلیون تومان می‌رسد.

پورناصری تصریح کرد: پیش از این نیز کار پیست موتور کراس ما زیر نظر هیئت کرمان تقریبا ۹۰ درصد پیشروی کرده و تکمیل شده است و فقط ۷۰ الی ۸۰ متر از فنس پیست باقی مانده و لوله‌های آب پیست هم باید تعبیه شود.

او بیان داشت: اگر مسئولان حمایت کنند، پیست‌های حرفه‌ای برای رشته‌های مختلف موتور سواری و ماشین سواری طراحی خواهیم کرد.

محسن سفلایی مدیرعامل باشگاه شهرداری شهربابک نیز در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: محیط این پیست شرایطی دارد که هزینه‌ها را پایین آورده است، اما به لحاظ فنی به دستکاری‌هایی نیاز دارد.

 او نزدیکی به مرکز شهرستان را یکی از ویژگی‌های مثبت این پیست دانست و افزود: نزدیکی به مرکز شهرستان باعث استقبال زیاد از این پیست می‌شود.

 

سفلایی یکی از سیاست‌های کاری شهرداری را تبدیل این محیط به مجموعه‌ی ورزشی ـ تفریحی خواند و اظهار داشت: سمت چپ این پیست سایت تیراندازی و اهداف پروازی است و از سمت دیگر آن می‌توان برای نمایش زیبایی اسب از آن استفاده کرد.

او اعلام کرد: در نظر داریم این منطقه به محیطی تبدیل شود که مجموعه‌ای برای رشته‌های روباز که یکی از نیاز‌های شهرستان است، باشد.

سفلایی با بیان اینکه این منطقه به دلیل نزدیکی به باغ شهرداری می‌تواند به مجموعه‌ای تفریحی تبدیل شود، افزود: اگر این پیست آماده شود، می‌توان شرایط میزبانی شهربابک را برای مسابقات موتوسواری فراهم کرد.

انتهای پیام/ب

پیست آفرودِ شهربابک کلنگ زنی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار