امام جمعه بندرعباس:

مذاکره با آمریکا هیچ دستاوردی برای ملت ما ندارد

امام جمعه بندرعباس گفت: مذاکره با آمریکا هیچ دستاوردی برای ملت ما ندارد.

مذاکره با آمریکا هیچ دستاوردی برای ملت ما ندارد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،حجت الاسلام و المسلمین محمد عبادی زاده امام جمعه بندرعباس  در خطبه‌های نماز جمعه بندرعباس گفت: مذاکره با آمریکا هیچ دستاوردی برای ملت ما ندارد.

او افزود:آمریکایی‌ها پس از خروج از برجام ثابت کردند که به هیچ کدام از تعهدات خود پایبند نبوده و مذاکره با آنان اثرات مخربی در جامعه دارد.

 امام جمعه بندرعباس با اشاره به آغاز هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج داد.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده افزود: هفته دفاع مقدس مقوله‌ای جهادی است که با ترازوی ایمان سنجیده می‌شود.

او گفت: جهاد، ایثار و شهادت در جامعه سربلندی و عزت یک کشور را به همراه دارد و ما با هشت سال دفاع مقدس این افتخار را نصیب کشورمان کردیم.

 امام جمعه بندرعباس در بخش دیگری از سخنان خود به بازگشایی مدارس اشاره کرد و از مردم نوع دوست و خیران خواست تا به یاری دانش آموزان بی بضاعت بشتابند.

نماینده، ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه اردو‌های جهادی روحیه ایثار را در جامعه گسترش می‌دهد افزود: پزشکان و وکلا با برگزاری ویزیت هاو مشاوره‌های رایگان در مساجد وحسینیه‌ها از شهروندان محروم و مستضعف حمایت کنند.

امام جمعه بندرعباس به برگزاری کنگره بین المللی امام سجاد در استان اشاره کرد و گفت: برگزاری این کنگره بزرگترین ظرفیت در هرمزگان است تا استان‌های همجوار هم از این ویژه برنامه‌ها بهره‌مند شوند.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی زاده همچنین از طلاب استان خواست در مرکز تخصصی صحیفه شناسی در قم شرکت کنند تا ارتباطات بیشتری با محافل معنوی دنیا داشته باشند.

او با اثار مخرب رشوه اشاره کرد و گفت: چرخ‌های توسعه جامعه با رشوه کند و جامعه از عدالت اجتماعی دور می‌شود.

انتهای پیام/ف

خطبه های نماز جمعه بندرعباس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.