ملی پوشان نوجوان ایران با پیروزی مقابل فلسطین صدرنشین شدند

دیدار تیم‌های فوتبال نوجوانان ایران و فلسطین با پیروزی ۲ بر یک به سود شاگردان عبدی به پایان رسید.

ملی پوشان نوجوان ایران با پیروزی مقابل فلسطین صدرنشین شدندبه گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از فدراسیون فوتبال، دومین دیدار تیم فوتبال نوجوانان کشورمان در چارچوب مسابقات مرحله مقدماتی قهرمانی زیر‌۱۶سال آسیا مقابل فلسطین به دلیل قطعی برق یکی از پروژکتور‌های ورزشگاه شهید حاج‌بابایی با حدود ۱۵دقیقه تاخیر آغاز شد.

پس از شروع مسابقه اولین موقعیت خوب برای شاگردان حسین عبدی ایجاد شد، اما با کم دقتی یادگار رستمی توپ در داخل دروازه قرار نگرفت.

در ادامه نیز بازی متعادل پیش رفت و چند موقعیت روی دروازه فلسطین ایجاد شد، اما هیچکدام منجر به گل نشد.

دقیقه ۲۵ توپ روی یک اشتباه از سوی بازیکنان ایران در اختیار فلسطینی‌ها قرار گرفت و روی یک پاس قطری و در نهایت پاس رو به بیرون بازیکن حریف، گل فلسطین وارد دروازه ایران شد.

پس از سه دقیقه و پاس‌کاری بازیکنان ایران پشت محوطه جریمه فلسطین و نفوذ یادگار رستمی و خطای بازیکن فلسطین روی او، پنالتی گرفته شده را توسط رستمی به گل تساوی ایران تبدیل کرد.

دقیقه ۴۵ نیمه نخست مسابقه روی سانتر از روی نقطه کرنر، ضربه علی اکبر رنجبر به تیرک دروازه برخورد کرد و امیر ابراهیم زاده توپ برگشتی را وارد دروازه حریف کرد.

نیمه نخست این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود ایران به پایان رسید.

دقیقه ۶۷ ضربه سر امیر ابراهیم زاده روی سانتر محمدرضا کوشکی با اخلاف کمی از بالای فلسطین دروازه به بیرون رفت.

بازیکن شماره ۱۰ فلسطین که خطا‌های متعددی روی فوتبالیست‌های نوجوان کشورمان انجام داد، دقیقه ۷۱ با دریافت کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج شد.

سجاد گل‌محمدی در دقیقه ۸۷ به جای ایمان دانش به میدان رفت.

همچنین تعویض سجاد خادمی با یادگار رستمی سومین تعویض ایران بود.

فلسطین روی سانتر از نقطه کرنر و ضربه سر نزدیک بود کار را تساوی بکشاند. دقایقی بعد هم گل سجاد گل‌محمدی در وقت‌های اضافه بازی از سوی کمک داور آفساید اعلام شد.

این دیدار با نتیجه ۲ بر یک به سود شاگردان عبدی به پایان رسید و نوجوانان کشورمان با ۶ امتیاز در صدر گروه سوم رقابت‌های مقدماتی قهرمانی آسیا قرار گرفتند.

این دیدار با حضور ۱۶۰۰ تماشاگر انجام شد. ضمن اینکه رئیس فدراسیون با حضور در ورزشگاه این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

آخرین بازی تیم فوتبال نوجوانان ایران از ساعت ۱۸:۴۵ روز یکشنبه مقابل تیم افغانستان برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار