نورشرق: برخی باشگاه‌های لیگ برتری برای تسویه بدهی هایشان اقدام نکرده اند/ از مواضع کمیته وضعیت عقب نشینی نمی‌کنیم

رئیس کمیته وضعیت در خصوص آخرین وضعیت تسویه حساب باشگاه‌های لیگ برتری اظهاراتی ارائه کرد.

به گزارش  گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، جمشید نورشرق، رئیس کمیته وضعیت این فدراسیون درباره آخرین وضعیت تسویه حساب باشگاه های بدهکار لیگ برتر با طلبکاران بیان کرد: در راستای اجرای صحیح و بدون تبعیض قانون، از مواضع اعلام شده عقب نشینی نخواهیم کرد و باشگاهها ملزم به تصفیه بدهی های خود پیش از ثبت قرارداد جدید هستند.

نورشرق افزود: باید از باشگاههای قانون مداری که پیش قدم شده و نسبت به حل پرونده های خود در این کمیته اقدام کردند، تشکر کنیم. تعداد زیادی از طلبکاران موفق به دریافت وجوه خود شده اند و تعدادی هم با توافق باشگاه رضایت دادند. با این وجود برخی باشگاهها تاکنون در این زمینه هیچ اقدامی نکرده اند. تاکید می کنیم اگر این تصور برای آنها وجود دارد که در ساعات و روزهای پایانی باقی مانده تا شروع فصل، موفق به دریافت مجوز خواهند شد و کمیته وضعیت استثنایی در این بین قائل می شود، چنین اتفاقی نخواهد افتاد و در راستای اجرای بدون تبعیض قانون از ثبت قرارداد این باشگاهها با بازیکنان جدید جلوگیری به عمل آمده و اجازه دریافت کارت بازی نیز صادر نمی شود.

رئیس کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال تصریح کرد: با توجه به ضرورت رسیدگی سریع و بدون وقفه به پرونده های متعدد، سامانه این کمیته به صورت آنلاین و اینترنتی از طریق سایت راه اندازی خواهد شد و باید از تلاش های حوزه فناوری اطلاعات فدراسیون فوتبال در این خصوص تشکر کنم. کلیه اشخاصی که مایل به طرح دعاوی در این کمیته هستند از هفته آینده می توانند با مراجعه به وب سایت از طریق سامانه به صورت آنلاین شکایات خود و مدارک مربوطه را ثبت کنند. همچنین پیگیری مراحل رسیدگی به  پرونده ها نیز به شکل آنلاین و غیر حضوری صورت می گیرد.


بیشتر بخوانید:

نورشرق: باشگاه‌های بدهکار می‌توانند در لیگ برتر شرکت کنند، اما قرارداد بازیکنان جدید آن‌ها ثبت نمی‌شود

محصص: هدف تیم ملی نوجوانان در تورنمنت کافا کسب نتیجه نبود

خداداد عزیزی در تمرین تیم ملی نوجوانان حاضر شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار