حسن‌زاده: درباره محرومیت اسماعیلی فردا تصمیم می‌گیریم

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: پس از اظهار نظر کمیته داوران و ممبینی درباره محرومیت بازیکن استقلال تصمیم می‌گیریم.

حسن‌زاده: درباره محرومیت اسماعیلی فردا تصمیم می‌گیریمبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حسن زاده رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال درباره کارت زرد فرشید اسماعیلی گفت: نامه‌ای در تاریخ ۲۵ شهریور در باشگاه استقلال نوشته که این نامه ۲۶ شهریور وارد سامانه اتوماسیون سازمان لیگ می‌شود. مکاتبه باشگاه استقلال در تاریخ ۲۶ شهریور ساعت ۸:۵۲ وارد سامانه می‌شود و بهاروند دستور لازم را صادر کرده و سپس به دبیر کل می‌رسد. نامه بسیار کوتاه است و دوستان در باشگاه استقلال در نوشتن ماده ۴۸ - ۴۹ اشتباه کرده بودند که البته آیین نامه تغییر کرده و منظورشان این بود به کارت زرد اعتراض دارند

او ادامه داد: وقتی دبیر کل نامه را می‌بیند که در آن قید شده حذف کارت نامه را به کمیته داوران ارسال می‌کند. به هر حال اشتباه فاحش داور که فیفا به آن پرداخته همیشه مسیرش از سمت داور است و باید داور، دپارتمان داوری و کمیته داوران نظر دهند.


بیشتر بخوانید: کالدورن دربی باز‌تر از استراماچونی


حسن زاده بیان کرد: ماده ۱۵ آیین نامه گفته این تشخیص اشتباه صرفا اگر درباره هویت شخص باشد این را کمیته انضباطی می‌تواند برگرداند. ممبینی و همکاران درباره این موضوع اظهار نظر کردند و فردا صبح صحبت‌های دپارتمان داوری را می‌شنویم. اگر موارد گفته شده باشد ما وظیفه خود را انجام می‌دهیم و اگر نباشد هم تصمیم نهایی می‌گیریم.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از دربی ۹۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار