تمرین شاگردان کالدرون پس از اتمام سانس تیم پژوهشگاه نفت/ یک دقیقه سکوت پرسپولیسی‌ها برای درگذشت کودک ۶ ساله

بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس نخستین تمرین تاکتیکی پیش از دربی ۹۰ را برگزار کردند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، نخستین تمرین تاکتیکی تیم فوتبال پرسپولیس تهران از ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه امروز (چهارشنبه) در زمین پژوهشگاه نفت تهران آغاز شد.

تمرین شاگردان کالدرون پس از اتمام سانس تیم پژوهشگاه نفت/ یک دقیقه سکوت پرسپولیسی‌ها برای درگذشت کودک ۶ ساله

طبق اعلام سایت باشگاه پرسپولیس برای مصاحبه خبرنگاران با بازیکنان، راس ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه اهالی رسانه در زمین پژوهشگاه نفت حاضر شده و در ابتدای تمرین با صحنه عجیبی رو به رو شدند.

نفراتی که به نظر می‌رسید از کارمندان و کارکنان این پژوهشگاه هستند پیش از آغاز رسمی تمرین پرسپولیس در قالب ۲ تیم مشغول بازی بودند. در این زمان بازیکنان و اعضای کادرفنی پرسپولیس پس از تعویض لباس هایشان به کنار زمین آمده و بازی آن‌ها را تماشا کردند.

گابریل کالدرون، علیرضا بیرانوند، احمد نوراللهی و امید عالیشاه نفراتی بودند که پیش از شروع تمرین با رسانه‌ها گفتگو کردند. البته با توجه به تعداد زیاد خبرنگاران پس از صحبت‌های کالدرون قرار شد رسانه‌های مکتوب و تصویری از هم جدا شوند و بازیکنان پرسپولیس ۲ بار صحبت کنند.

بازیکنان پرسپولیس تا حدود ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه کنار زمین مشغول استفاده از بند trx و کار‌های بدنی بودند و تیم پژوهشگاه نفت در زمین کار‌های تاکتیکی انجام می‌داد.

تمرین شاگردان کالدرون پس از اتمام سانس تیم پژوهشگاه نفت/ یک دقیقه سکوت پرسپولیسی‌ها برای درگذشت کودک ۶ ساله

تمرین تیم پژوهشگاه راس ساعت ۱۷:۲۰ دقیقه به اتمام رسید و بازیکنان این تیم پس از گرفتن عکس یادگاری با بازیکنان و کادرفنی پرسپولیس از زمین خارج شدند.

شجاع خلیل زاده، دفاع وسط سرخ پوشان که مصدوم است چند دقیقه‌ای زیر نظر کادرپزشکی قرار گرفت و سپس سوار اتومبیل خود شده و پژوهشگاه نفت را ترک کرد.

در تمرین امروز کمتر نشانی از نظم و انضباط دیده می‌شد و با وجود جلوگیری از ورود هواداران دختر و پسر به زمین تعدادی از کارکنان پژوهشگاه نفت و فرزندان آن‌ها به داخل زمین آمده بوده و تمرین را تماشا می‌کردند.

بازیکنان تیم پژوهشگاه نفت پس از اتمام تمرین خود با کادرفنی و بازیکنان پرسپولیس عکس یادگاری گرفته و راس ساعت ۱۷:۲۰ زمین را به آن‌ها تحویل دادند.

اینیگو والنسیا و خواکین ۲ مربی خارجی تیم پرسپولیس که برای دریافت مجوز کار به کیش سفر کرده اند در تمرین امروز غایب بودند.

شاگردان کالدرون پیش از شروع رسمی تمرین در ۳ گروه به بازی آقا وسط پرداختند که این بخش با خنده متوالی آن‌ها همراه بود.

پس از به صدا درآمدن سوت کالدرون بازیکنان و اعضای کادرفنی حقله‌ای تشکیل داده و به دلیل درگذشت عماد صفی یاری، کودک ۶ ساله‌ای که شب بازی این‌ تیم با صنعت نفت آبادان به دلیل برق گرفتگی در ورزشگاه آزادی جان خود را از دست داد یک دقیقه سکوت کردند.

علیرضا بیرانوند پس از اتمام مصاحبه اش در گفت و گویی خودمانی با برخی خبرنگاران اعلام کرد اگر کمیته انضباطی فرشید اسماعیلی را ببخشد در حق من ظلم شده است.

تمرین شاگردان کالدرون پس از اتمام سانس تیم پژوهشگاه نفت/ یک دقیقه سکوت پرسپولیسی‌ها برای درگذشت کودک ۶ ساله

محسن سیدی، مربی دروازه بان‌های پرسپولیس هم چهار دروازه بان تیمش را از بازیکنان جدا کرده و در گوشه‌ای از زمین با ان‌ها حرکات اختصاصی انجام داد.

پس از اتمام حرکات بدنی بازیکنان در ۲ گروه به ارسال پاس‌های ترکیبی مشغول شدند.

مرور کار‌های تاکتیکی مرحله بعدی تمرین بود.

خبرنگاران و عکاس پس از حدود ۲۵ دقیقه محل تمرین را ترک کردند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از باشگاه پرسپولیس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار