محدودیت‌های وزیر خارجه در نیویورک ادامه دارد +جزئیات برنامه‌های ظریف در آمریکا

وزیر امور خارجه کشورمان به منظور حضور در هفتاد و چهارمین نشست سالانه مجمع عمومی سازمان ملل راهی نیویورک شد.

مذاکرات وزیر خارجه ایران در نیویورک با وجود ادامه محدودیت ها +جزئیات دیدارهای ظریف در آمریکابه گزارش  خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان  جمعه شب  به منظور حضور در هفتادوچهارمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد  تهران را به مقصد نیویورک ترک کرد.

او در حاشیه مجمع عمومی با دیپلمات ها و همتایان خود دیدار خواهد داشت و رایزنی های خود را  امروز  با وزیر خارجه عمان دنبال خواهد کرد.

مذاکرات ظریف در نیویورک در حالی انجام می شود که تحریم های اعمالی آمریکا علیه او باعث می شود که نتواند  از محل اقامت خود یعنی هتل" Milennium Hillton " که مسیری چندقیقه ای با ساختمان سازمان ملل متحد فاصله دارد دور تر برود. با این حال ظریف در سفر قبلی خود به نیویورک هم با همین محدودیت ها روبرو بود  تاکید کرد که می توانند باوجود همین شرایط هم دیپلماسی فعالی داشته باشد و رایزنی های خود را پیش ببرد.

وزیر امور خارجه کشورمان تا قبل از سفر رییس جمهور ملاقات ها و مصاحبه هایی در برنامه خود دارد و مذاکرات او تا شنبه آینده ادامه خواهد داشت همچنین او با وزرای خارجه فرانسه، روسیه، انگلیس، چین و آلمان هم دیدار خواهد داشت. وزیر امورخارجه کشورمان صبح چهارشنبه به وقت نیویورک  در نشست وزیران امور خارجه 1+4 با محوریت برجام شرکت خواهد کرد.


بیشتر بخوانید: ظریف وارد نیویورک شد


انتهای پیام/

محدودیت های ظریف در نیویورک ادامه دارد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار