نقش آفرینی بازیگر «سریع و خشن» در فیلم اقتباسی از رمان چارلز دیکنز

ویل فارل و رایان رینولدز در فیلم موزیکال «سرود کریسمس» که اقتباسی از رمان چارلز دیکنز به همین نام است، هم بازی خواهند شد.

به گزارش حوزه سینما  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از هالیوود ریپورتر، جشن کریسمس چند ماه آینده از راه می‌رسد و رایان رینولدز به همراه ویل فارل در فیلمی با اقتباس از رمان «سرود کریسمس» به نوشته چارلز دیکنز ایفای نقش خواهند کرد.

شان آندرس و جان موریس، سازندگان فیلم «خانه بابا» نویسنده وکارگردان این فیلم سینمایی خواهند بود و فارل و رینوالدز در حالی به عنوان بازیگر به این فیلم اضافه شدند که نقش آن‌ها اعلام نشده است. به گفته برخی عوامل این فیلم، چندین استودیو در حال مذاکره برای دریافت حق انتشار این فیلم هستند.

رمان چارلز دیکنز که در سال ۱۸۴۳ منتشر شده است، داستان شخصیتی به نام اسکروج را روایت می‌کند که شخصیت خسیسی دارد و بعد از آنکه با روح دوستش و سه روح دیگر روبرو می‌شود متحول شده و بعد از دیدن رنج مردم تصمیم می‌گیرد که سخاوتمند شود و به همه کمک کند. از این کتاب دو فیلم اقتباسی دیگر با نام‌های «اسکروج» در سال ۱۹۸۸ و «سرود کریسمس ماپت» در سال ۱۹۹۲ ساخته شده است.

ریانالدز اخیرا در فیلم سینمایی «سریع و خشن تقدیم می‌کند: هابز و شاو» ایفای نقش کرده و در فیلم سینمایی اکشن «شش زیر زمین» و «محافظ همسر هیتمن» نیز بازی کرده است. او سابقه صدا پیشگی در انیمیشن «فیلم لگو: بخش دوم» را نیز دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار