آماده باش صد درصدی پلیس یزد برای ماه مهر

سرپرست پلیس راهور استان یزد از آماده باش صد درصدی پلیس یزد برای خدمات رسانی به دانش آموزان یزدی در سال تحصیلی جدید خبر داد.

سرهنگ رضا زارع سرپرست پلیس راهور استان یزد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، گفت: نیرو‌های پلیس استان یزد از اول مهر ماه به مدت  دو هفته در آماده باش ۱۰۰ درصدی در جهت ایجاد امنیت و خدمات رسانی برای دانش آموزان خواهد بود.

سرهنگ زارع بیان کرد: کنترل  سرویس مدارس، همچنین آرام سازی سرعت خودروها و روان سازی ترافیک در محدوده‌ی مدارس با توجه به عبور و مرور عابرین پیاده و دانش آموزان از جمله اقدامات پلیس در این مدت است.

سرپرست پلیس راهور استان یزد با بیان به اینکه در سال تحصیلی جدید ۲۶۸ هزار و ۸۵۱ دانش آموز دختر و پسر در مدارس استان یزد مشغول به تحصیل می شوند، افزود: ۶۰ هزار دستگاه در سطح استان برای سرویس دهی به دانش آموزان از سازمان حمل و نقل بار مسافر مجوز گرفته اند.

سرهنگ زارع گفت: سرویس‌های مدارس باید با هماهنگی پلیس راهنمایی و رانندگی انتخاب شده و دارای برچسب سرویس مدرسه، بیمه نامه شخص ثالث و معاینه فنی باشند.

سرپرست پلیس راهور استان یزد در پایان گفت: از خانواده‌ها انتظار داریم در انتخاب سرویس‌ها برای فرزندان خود دقت لازم را داشته و از فرستادن دانش آموزان با خودرو‌های فاقد صلاحیت خودداری کنند.

انتهای پیام/ غ

آماده باش صد درصدی پلیس یزد برای سال تحصیلی جدید

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار