تجهیز مدارس به وسایل ورزشی، در آستانه سال تحصیلی جدید

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید وسایل ورزشی و مصرفی به شهرستان‌ها و مناطق استان ارسال می‌شود.

عباس دهقان، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد در گفتگو باخبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ،گفت: در آستانه سال تحصیلی جدید وسایل ورزشی مصرفی به به ارزش تقریبی ۲۵۰ میلیون تومان به شهرستان‌ها و مناطق استان ارسال می‌شود.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد افزود: این تجهیزات شامل انواع توپ و تور، میز تنیس، پایه والیبال و سایر تجهیزات مصرفی است که به چهارده شهرستان و منطقه استان ارسال می‌شود تا در اختیار مدارس قرار گیرد.

دهقان خاطر نشان کرد: در راستای پروژه مهر و آماده سازی مدارس، معاونت تربیت بدنی و سلامت در کارگروه بهداشت و سلامت، ایمن سازی فضای ورزشی و بهداشت محیطی مدارس را در دستور کار خود قرار داده است.

او به کسب سی و پنج مدال رنگارنگ و دو کاپ اخلاق توسط تیم‌های اعزامی به مسابقات کشوری در تابستان امسال اشاره کرد و گفت: امسال در مجموع یکصد و ۹۴ ورزشکار دختر و پسر به مسابقات قهرمانی کشور اعزام شدند.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان یزد از انتخاب و عضویت یک دانش آموز یزدی در تیم ملی دو میدانی خبر داد و افزود: این دانش آموز نیز توانست در مسابقات جهانی هنگ کنک و کروواسی به یک مقام پنج و یک مقام هفتم جهانی دست یابد.

دهقان تصریح کرد: در سال تحصیلی امسال هیچ طرح جدیدی از سوی این حوزه در مدارس اجرائی نخواهد شد و تمام تلاش بر روی تداوم و تقویت طرح‌های موجود متمرکز شده است.

انتهای پیام/ص

در آستانه سال تحصیلی جدید، مدارس به وسایل ورزشی تجهیز می‌شوند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار