اعلام برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری شیراز در هفته دفاع مقدس

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز، برنامه‌های این سازمان در هفته دفاع مقدس را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، ابراهیم گشتاسبی راد، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیرازگفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای زنده نگهداشتن خاطرات ایثارگری‌های زنان و مردان این مرز و بوم است.

او، با اشاره به برخی از برنامه‌های هفته دفاع مقدس با مشارکت سازمان فرهنگی شهرداری بیان کرد: نمایش تئاتر پل کارون با موضوع دفاع مقدس که یادآور فداکاری‌های رزمندگان اسلام است از ۳۱ شهریور به مدت سه روز در تماشاخانه استاد فقیه شهرداری واقع در بلوار مدرس نبش کوی زهرا (س) به نمایش گذاشته می‌شود که فیلم‌هایی با موضوع دفاع مقدس نیز در در محلات شیراز اکران می‌شود.

گشتاسبی راد تصریح کرد: ضمن تقدیر از خانواده معظم شهدا، شهردار شیراز نیز از موزه دفاع مقدس بازدید می‌کنند.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز ادامه داد: فضای شهر باید رنگ و بوی معطر دفاع مقدس را داشته باشد و در این راستا با تبلیغات گسترده تعدادی از سازه‌های پهن پیکر، متوسط و استند‌های شهری با موضوع دفاع مقدس و تصاویر شهدای سرافراز شیراز با همکاری سپاه در شهر نصب شده است تا این هفته برای مردم به ویژه نسل جدید ملموس‌تر شود، و همچنین ویژه برنامه‌های فرهنگی، هنری سنگرانه در طول این هفته در فرهنگ‌سراها، بوستان و تالار آزادی برگزار می‌شود.

او، با اشاره به برگزاری شب شعر خاطره دفاع مقدس در سینما روباز محله درب شاهزاده در اولین روز هفته دفاع مقدس، افزود: جشنواره ویژه دفاع مقدس به صورت محله محوری برای نخستین بار در کشور با همکاری حوزه هنری و با هدف تقویت ملی و ارزش‌گذاری به مقوله دفاع در هفت محله شیراز از اول تا هفتم مهرماه برگزار می‌شود.

گشتاسبی راد اضافه کرد: تهیه و نصب پوستر شهادت در نگارخانه‌های شیراز، اجرای نمایش‌های خیابانی در سطح شهر با موضوع ایثار و شهادت از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس بوده، که با همکاری شهرداری شیراز برپا می‌شود.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز اظهار کرد: پیاده‌روی خانوادگی شهروندان در بوستان، ولی عصر (عج) در کنار موزه دفاع مقدس ۵ مهرماه امسال، مسابقه ملی دو همگانی در همان روز در بافت تاریخی با حضور شرکت‌کنندگانی از سراسر کشور برگزار می‌شود که شرکت‌کنندگان در مسیر مسابقه، از مکان‌های مذهبی و تاریخی دیدن می‌کنند.

او، راه اندازی تور‌های گردشگری، تقدیر از خانواده‌های شهدای مدافع حرم در ۴ مهر ماه امسال با مشارکت اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و مدیران شهرداری، غبارروبی و عطرافشانی قبور شهدا با حضور مدیران و کارشناسان حوزه فرهنگی شهرداری در ۶ مهر و بازدید خانواده‌های معظم شهدا از مراکز گردشگری شیراز را از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس شهرداری شیراز برشمرد.

انتهای پیام/ت

برنامه‌های سازمان فرهنگی شهرداری شیراز در هفته دفاع مقدس

برچسب ها: شورای شهر ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار