محدودیت‌های ترافیکی رژه ۳۱ شهریور در شیراز

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس، محدودیت‌های ترافیکی رژه ۳۱ شهریور در شیراز را اعلام کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سرهنگ مصطفی عباسی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و رژه ۳۱ شهریور ماه، شاهد حضور گسترده مردم و حجم سنگین تردد در معابرخواهیم بود که به همین منظور پلیس راهنمایی و رانندگی با آمادگی کامل اقدامات لازم برای ایمن سازی و روان سازی ترافیک درکلیه معابرمنتهی به مراسم رژه را انجام می‌دهند.

او افزود: با توجه به حضور مردم در مراسم و تردد عابران پیاده خطر برخورد با آن‌ها دور از انتظار نیست، پس لازم است رانندگان ضمن توجه کامل به جلو و رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب بی مورد به این توصیه مهم بیش از پیش توجه کنند.

او، ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی را مسیر‌های بلوار شهید رجایی ابتدای ورودی روگذر معلم به سمت بلوار پاسداران، تقاطع غیر همسطح معلم به سمت بلوار پاسدارن، خیابان زنده یاد علی رضایی از مسیر خیابان ایمان شمالی، خیابان شهید سبحانی از سمت قدوسی غربی و بلوار پاسداران، خیابان شهید محلاتی از سمت قدوسی غربی و بلوار پاسداران، بلوار پاسداران روی پل غیر همسطح یادگار امام (ره) به سمت تقاطع معلم و بلوار مطهری جنوبی ورودی کنارگذر به سمت بلوار پاسداران اعلام کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس توصیه کرد: در هنگام اجرای مراسم و تا پایان آن از آوردن وسایل نقلیه شخصی (سواری، موتور سیکلت) اکیدا خود داری کنند.

او ادامه داد: شهروندانی که بنا به ضرورت (معلولیت جسمی، جانبازی) مجبور به استفاده از وسایل نقلیه شخصی هستند وسایل نقلیه خودرا در پارکینگ‌های عمومی اطراف اجرای مراسم پارک کنند.

سرهنگ مصطفی عباسی بیان کرد: از پارک و رها کردن وسایل نقلیه در معابر منتهی به اجرای مراسم بنا به اهمیت مسائل ترافیکی و امنیتی جدا خودداری کنند در غیر این صورت وسایل نقلیه به پارکینگ انتقال داده می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان فارس افزود: پلیس، راهنمای شهروندان است و مردم با اطاعت پذیری و توجه به فرمان پلیس، ایمن و سریع به مقصد مورد نظر خواهند رسید.

او گفت: شهروندان توجه کنند که موتورسیکلت، جزئی از وسایل نقلیه است و راکبان موتور سیکلت موظف به رعایت مقرارات راهنمایی و رانندگی بوده و به توصیه‌های ابلاغی توجه ویژه کنند.

سرهنگ مصطفی عباسی اضافه کرد: پلیس خدمتگذار شهروندان است، به همین دلیل بهترین و با ارزش‌ترین تعامل و همکاری شما در روز ۳۱ شهریور با پلیس، اجرای صحیح مقرارت راهنمایی و رانندگی است.

انتهای پیام/چ

محدودیت‌های ترافیکی رژه در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار