عضو شورای سیاسی انصارالله یمن:

مردم یمن در مقابل دشمن زانو نخواهند زد

عدنان قفله گفت: در تمام زمینه‌ها در حال نبرد هستیم، اما در مقابل دشمن زانو نخواهیم زد.

مردم یمن در مقابل دشمن زانو نخواهند زدبه گزارش  خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، عدنان قفله عضو شورای سیاسی حزب انصارالله یمن، در مراسم گرامیداشت انقلاب ۲۱ سپتامبر یمن ضمن تشکر از جمهوری اسلامی ایران گفت: امروز میلیون‌ها نفر از مردم یمن برای جشن گرفتن پنجمین انقلاب یمن آماده شده اند. برای اینکه تصویر کاملی از آنجا داشته باشید، یمن در مقابل ظالمان دنیا زانو نزد.

او افزود: همانطور که میدانید، شکل گیری جنبش وهابیت شکل گرفت با شکل گیری صهیونیسم و اخوان‌المسلمین همراه بود؛ این گروه‌ها همه دست به دست هم دادند تا حکومت یمن را سرنگون کنند.

عدنان قفله ادامه داد: دشمنان در طول این دوره تلاش زیادی کردند تا آیین وهابیت را در یمن ترویج دهند و در دهه گذشته فعالیت زیادی برای گسترش وهابیت در یمن انجام داده اند؛ اما مردم یمن با اطاعت از رهبران آزاده خود اراده کردند تا به گذشته پر قدرت خود برگردند، اما قدرت‌های استکباری در پی جلوگیری از این بازگشت هستند، بنابراین رهبران ما این موضوع را دریافتند و شعار مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل را سرلوحه کار خود قرار دادند.

او همچنین گفت: این انقلاب در حالی شکل گرفت که یک نفر غیر نظامی هم در آن کشته نشدند و مردم زیادی در آن حضور داشتند.

عضو شورای سیاسی انصارالله یمن اظهار کرد: مردم ما در چنین روزی در سال ۲۰۱۴ به مقابله با دشمن برخواست و در مقابل حدود ۱۷ کشور که مستقیم و غیرمستقیم در قالب ائتلاف‌های مختلف آمده بودند انقلاب را به نابودی بکشانند و آن را با شکست مواجه کنند، به پا خواستند و با اطاعت از رهبری و حضور همگانی خود در میدان ها، در توسعه و گسترش کشور خود شرکت کردند؛ اکنون بعد از سال‌ها می‌بینیم که دشمن شکست خورده است و مردم یمن با همان عزم و اراده خود به راه خود ادامه میدهند.

عدنان قفله ادامه داد: وقتی ما در چنین جنگی پیروز می‌شویم، تنها بعد نظامی را در نظر نمیگیریم و در تمام ابعاد نظامی، اقتصادی، فرهنگی و... میجنگیم و در مقابل طغیانگران ایستادگی میکنیم؛ همه این‌ها در حالی است که کشورمان از همه طرف در محاصره قرار دارد و ما این سال‌ها جنگ سختی در پیش داشتیم.


بیشتر بخوانید: گرامیداشت انقلاب ۲۱ سپتامبر یمن برگزار شد


او افزود: میتوان گفت جنگی که علیه یمن به راه افتاده است همانند جنگی است که بعثی‌ها در مقابل جمهوری اسلامی ایران راه اندازی کردند؛ انتظار می‌رود همه در این راستا بر وظیفه‌ای که بر گردن دارند عمل کنند.

عضو شورای سیاسی انصارالله یمن در پایان عنوان کرد: دشمنی که امام حسین را به قتل رسانده است، به دنبال قتل عام نسل اوست و میخواهد فرزندان آن حضرت را از بین ببرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار