مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۵ هزار دانش آموز پایه اول ابتدایی در این استان امروز روانه کلاس های درس می شوند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، هادی زارع پور مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت:  ۱۱ هزار پیش دبستانی به همراه ۱۱ هزار دانش آموز پایه اول مقطع متوسطه اول کهگیلویه و بویراحمد نیز امروز راهی کلاس‌های درس خواهند شد.

او افزود: مجموع پیش دبستانی‌ها و دانش آموزان پایه اول ابتدایی و پایه اول مقطع متوسطه اول کهگیلویه و بویراحمد در سال تحصیلی جدید ۳۷ هزار نفر است.

مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروز سه زنگ شامل غنچه ها، شکوفه‌ها و جوانه‌ها همزمان با سراسر کشور در این استان نواخته می‌شود.

زارع پور عنوان کرد: زنگ غنچه ها، شکوفه‌ها و جوانه‌ها به ترتیب برای پیش دبستانی ها، دانش آموزان پایه اول ابتدایی و دانش آموزان پایه اول مقطع متوسطه اول در کهگیلویه و بویراحمد به صدا درمی آید.

او ابراز داشت: زنگ مهر و مقاومت نیز روز اول مهرماه ۱۳۹۸ و همزمان با سراسر کشور برای آغاز سال تحصیلی جدید در کهگیلویه و بویراحمد نواخته می‌شود.

۱۶۰ هزار دانش آموز پسر و دختر مقاطع ابتدایی و متوسطه اول و دوم سال تحصیلی ۱۳۹۹ - ۱۳۹۸ را در کهگیلویه و بویراحمد آغاز می‌کنند.
 انتهای پیام/غ

زنگ مهر و مقاومت در مدارس نواخته می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.