اتمام گازرسانی به روستا‌های شهرستان کرمان تا سال ۹۹

نماینده مردم کرمان و راور درمجلس شورای اسلامی گفت: تا پایان امسال عملیات گازرسانی به شهر شهداد، اندوهجرد و روستا‌های بخش گلباف به پایان میرسد.

اتمام گازرسانی به روستا‌های شهرستان کرمان تا سال ۹۹به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ محمدرضا پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: روستا‌های منطقه جنوبی راین تا دو ماه آینده پیمانکار تعیین می‌گردد و تا یک سال کل گازرسانی به منطقه به اتمام می‌رسد.

او افزود: روستا‌های باقیمانده راین نیز با نامه بخشدار، اگر در محدوده تصمیم شهرستان است، تا یک ماه آینده شرکت گاز آن‌ها را به اتمام می‌رساند و در صورتی که نیاز به مجوز دارد در فهرست مجوز قرار گیرند.

پورابراهیمی بیان کرد: در منطقه کوهساران راور هم با توجه به توافق انجام شده تا دو ماه دیگر آگاهی انجام می‌گیرد و اوایل دی ماه هم تعیین پیمانکار خواهیم داشت و تا اوایل بهمن سال آینده ماه بهره برداری از خط گاز صورت می‌گیرد.

او تصریح کرد: در منطقه شهداد و اندوهجرد شبکه داخلی گازرسانی ۱۰۰ درصد انجام شده و سیرچ تا یک ماه آینده آغاز کار پیمانکار خواهد بود و شبکه داخلی ۵۰ درصد از منطقه را طی چهار ماه آینده انجام می‌دهد.

او افزود: ۲۳ کیلومتر باقیمانده خطوط بین گلباف و محدوده‌های مطرح شده هم تا ۵ ماه دیگر کار به اتمام میرسد و چهار کیلومتر شهر گلباف و ۱.۸ کیلومتر منطقه هشتادون نیز در شورای تامین شهرستان تعیین تکلیف خواهد شد.

پورابراهیمی ادامه داد: روستا‌های جوشان، نسک، حرمک، پشوئیه، جحر براساس نامه فرماندار مجوز دریافت می‌کنیم و منطقه دوران راهکار جداگانه‌ای برای ان باید دیده شود.

او اظهار داشت: گیشین و ده مولا هم بعد از نامه اصلاح خانوار به امضای فرماندار از نهضت آباد خط انتقالی گاز آن‌ها انجام می‌شود.

فلاح مدیرعامل شرکت گاز استان نیز در این جلسه برای اخذ موافقت کتبی وزیر نفت برای گازرسانی به بخش کوهساران و داستان گروه از توابع راور و شهداد گفت: با نامه کتبی وزیر نفت ما توانستیم گازرسانی را انجام دهیم و این منم را مدیون پیگیری پورابراهیمی هستیم که در کمیسیون اقتصادی موافق وزارت نفت را به دست آوردند.

او افزود: در حال حاضر ۱۰۰ درصد مناطق شهری شهرستان راور و ۹۸ درصد روستا‌ها آن گازرسانی شدند که بخش کوهساران نیز تا پایان سال آینده عملیاتی میشود.

فلاح گفت: ۹۸ درصد شهر کرمان و ۹۷ درصد روستا‌های شهرستان کرمان گازرسانی شده اند و با پایان گازرسانی به مناطق باقیمانده سال آینده میتوانیم جشن پایان گازرسانی به شهرستان‌های کرمان و راور را برگزار کنیم.

او بیان کرد: ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار پروژه‌های گازرسانی در شهرستان‌های کرمان و راور است که ۱۶۰ میلیارد تومان آن تاکنون انحام شده و مابقی نیز تا پایان سال عملیاتی می‌شود.

انتهای پیام/ح

پایان گازرسانی به روستاهای شهرستان کرمان تا سال آینده

برچسب ها: گازرسانی ، روستاها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار