امام جمعه همدان ؛

تحقق شعار عاشورا مهمترین هدف نظام جمهوری اسلامی است

نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت : هشت سال دفاع مقدس در ادامه اهداف قیام اباعبدالله الحسین علیه السلام بود .

تحقق شعار عاشورا مهمترین هدف نظام جمهوری اسلامی استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثق امام جمعه همدان در مراسم رژه نیروهای مسلح به متناسبت آغاز هفته دفاع مقدس گفت: ما دنبال تحقق شعار ها‌ی عاشورا در نظام جمهوری اسلامی هستیم.

او مقاومت ۸ ساله دفاع مقدس را ادامه اهداف اباعبدالله الحسین علیه السلام دانست و افزود:مردم ما به دنبال اهداف عاشورا جان خود را در جنگ تحمیلی فدا کردند.

امام جمعه همدان جنگ با ایران را نمونه آشکار دخالت‌های دشمنان در نظام و حکومت ما و ترس آن‌ها از ایمان ملت ایران دانست و افزود:امروز آمریکا عربستان را تجهیز می‌کند و دفاع ما از آرمان‌های دینی و  قدرت گرفتن جامعه ایران  اسلامی با تکیه بر توان داخلی مهمترین مشکل دشمنان با ملت ایران است .

حجت الاسلام و المسلمین شعبانی موثق با بیان اینکه ما امروز  توانسته ایم به دستاورد‌های بزرگی در دانش‌های مختلف هم دست یابیم افزود: تهدیدات طی این سال‌ها نه تنها کشور ما متزلزل نکرده بلکه ما را در راه دستیابی به دانش های روز دنیا کمک کرده است.

امام جمعه همدان گفت: ما به هیچ وجه دنبال جنگ با کشور‌های دیگر نیستیم اما با اقتدار از کشور و ملت خود در برابر زیاده خواهی های مستکبران ایستادگی خواهیم کرد .

انتهای پیام/ا

ملت ایران  با تکیه بر توان بومی به دستاوردهای بزرگی دست یافته است 

برچسب ها: امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.