معاون کمیته امداد استان سمنان خبرداد؛

برگزاری جشن عاطفه‌ها در ۴۰۰ مدرسه استان سمنان

محمد قوسی گفت: جشن عاطفه‌ها فرصتی برای همدلی دانش آموزان با نیازمندان است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، محمد قوسی معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان گفت: در این طرح دانش آموزان با اهدای وجه نقد یا لوازم‌التحریر به مدرسه درواقع به هم‌مدرسه‌ای‌های نیازمند خود کمک می‌کنند.

او ضمن بیان اینکه کمک‌های جمع‌آوری‌شده در همان مدرسه صرف کودکان نیازمند می‌شود، افزود: این طرح از دهم مهرماه آغاز می‌شود، اما مردم نوع‌دوست استان سمنان می‌توانند کمک‌های خود را به یکی از پایگاه‌های کمیته امداد اهدا کنند تا در آستانه سال نو در اختیار دانش آموزان نیازمند قرار گیرد.

قوسی  بابیان اینکه دو هزار دانش‌آموز و نزدیک به یک هزار دانشجو تحت پوشش این نهاد قرار دارند، ابراز داشت: با مشارکت همه آحاد جامعه این تعداد دانش‌آموز و دانشجو می‌توانند از امکانات لازم برای ادامه تحصیل بهره‌مند شوند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان سمنان ضمن بیان اینکه در نخستین مرحله جشن عاطفه‌ها ۴۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری شد، تصریح کرد: انتظار می‌رود در مرحله دوم نیز شاهد حضور مردمی و پررنگ نهاد‌ها و مسئولان در این امر خیر و خداپسندانه باشیم.

او در پایان بیان کرد: برای حفظ کرامت دانش آموزان، خیران وسایلی را که تهیه می‌کنند باید درخور شان این عزیزان باشد. مردم استان سمنان می‌توانند وجوه نقدی خود را با شماره‌گیری سامانه آنی پرداخت#۰۲۳*۸۸۷۷*، شماره‌حساب ۰۱۰۲۳۱۸۴۶۳۰۰۹ و یا شماره کارت ۶۹۸۴-۹۰۱۷-۶۹۱۹-۶۰۳۷ نزد بانک صادرات پرداخت کنند.

انتهای پیام / م

جمع آوری ۴۰۰ میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیر نقدی در مرحله نخست جشن عاطفه ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار