همزمان با سراسر کشور:

زنگ شکوفه‌ها در مدارس اردبیل طنین انداز شد

همزمان با سراسر کشور زنگ شکوفه‌ها با حضور دانش‌آموزان کلاس‌های اول ابتدایی در مدارس استان اردبیل طنین انداز شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، احمد ناصری، مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل صبح امروز در جشن شکوفه‌ها که در مدرسه شهید رجبی برگزار شد گفت: امروز پس از برگزاری جشن شکوفه‌ها ۲۴ هزار دانش‌آموز در استان اردبیل وارد کلاس‌های اول شدند.

او افزود: حضور دانش‌آموزان در مدارس، رسالت و مسؤولیت سنگین و خطیری را برای نظام تعلیم، تربیت و معلمان ایجاد می‌کند و در راستای رشد نظام تعلیم و تربیت، معلمان با تمام وجود دانش و مهارت خود را در اختیار دانش‌آموزان می‌گذارند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: نسلی که امروز در کلاس‌های اول حاضر شد می‌تواند تعلقات دینی، میهنی، انقلابی و... را در خود شکوفا کند و قطعا تمامی استعداد‌های علمی، هنری و حرکتی در این دانش‌آموزان نمایان خواهد شد.

ناصری در خصوص هدف اصلی آموزش پرورش در خصوص فضای مدارس، گفت: سیاست اساسی و کلیدی آموزش و پروش مدرسه محوری است و تمام تلاش‌ها در راستای ایجاد شور و شوق و نشاط در فضای مدارس است که با مشارکت اولیا و مدیریت مدارس این اهداف محقق خواهد شد.

او با اشاره به زنگ مهر که فردا در سرتاسر استان اردبیل نواخته می‌شود، تصریح کرد: فردا ۲۵۰ هزار دانش‌آموز در استان اردبیل به مدرسه خواهند رفت و از برکات وجود ۲۰ هزار مدیر و معلم بهره‌مند خواهند شد و حضور انجمن‌های اولیا و مربیان در مدارس از جمله سرمایه عظیم اجتماعی آموزش و پرورش است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل بیان کرد: همزمان با هفته دفاع مقدس برنامه‌های متنوع و مختلف فرهنگی با محوریت دفاع مقدس برای دانش‌آموزان مقاطع مختلف در مدارس و مکان‌های فرهنگی استان برگزار خواهد شد که یقینا برگزاری این برنامه‌ها ارزش‌های دینی و انقلابی را در بین این قشر پررنگ‌تر خواهد کرد.

انتهای پیام/ح

۲۴ هزار دانش آموز کلاس اولی وارد مدارس اردبیل شدند

برچسب ها: دانش آموزان ، مدارس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار