انتشار رندر جدید تلفن هوشمند بدون حاشیه شیائومی + تصاویر

شیائومی با انتشار رندری جدید از گوشی Xiaomi Mi Mix Alpha نمایی از نمایشگر خمیده‌ی این شرکت را نشان داد.

رندر جدید Xiaomi Mi Mix Alpha نشان دهنده طراحی گوشی جدید شیائومی +تصاویربه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نظر می‌رسد الگوی صفحه نمایش آبشاری برای طراحی بسیاری از گوشی‌های آینده شرکت‌های مختلف مد نظر قرار گرفته است. شیائومی از جمله شرکت‌هایی است که قصد استفاده از این نوع نمایشگر را در مدل‌های خود دارد و از همین رو رندری از Xiaomi Mi Mix Alpha را منتشر کرده است.


بیشتر بخوانید: شیائومی در حال برنامه‌ریزی برای ساخت گوشی با کیفیت دوربین ۱۰۸ مگاپیکسل


اگرچه نمایشگر‌های خمیده در گوشی‌های هوشمند فناوری جدید به نظر نمی‌رسد و شرکت‌هایی مانند سامسونگ پیش از این تلفن‌های همراهی با این نوع صفحه نمایش را تولید کرده بود، ولی فناوری نمایشگر‌های آبشاری (waterfall) دارای ویژگی‌های متفاوت و بسیار پیشرفته‌تر از نسل قبلی صفحه‌های نمایش خمیده است. پس از انتشار این رندر و مشخص شدن نسبی ظاهر این گوشی برای طرفداران شیائومی مطمئنا این افراد با اشتیاق بسیار بیشتری در انتظار معرفی رسمی Xiaomi Mi Mix Alpha در تاریخ ۲ مهر ۱۳۹۸ هستند.

رندر جدید Xiaomi Mi Mix Alpha نشان دهنده طراحی گوشی جدید شیائومی +تصاویر

تجهیز گوشی جدید شیائومی به نمایشگر آبشاری

شرکت‌های بزرگ و مطرحی هم‌چون هوآوی و سامسونگ در حال حاضر تمرکز خود را بر روی فروش گوشی‌های انعطاف‌پذیر خود معطوف کرده‌اند و حالا شیائومی با Xiaomi Mi Mix Alpha قصد رقابت با غول‌های فناوری را دارد. این شرکت چینی بار‌ها ثابت کرده است تمامی تلاش خود را در رقابت‌های نفس‌گیر به کار بسته و در با نوآوری در محصولات خود شرایط حساس را به خوبی مدیریت می‌کند. شیائومی هنوز از تصمیم خود برای به کارگیری نمایشگر آبشاری در گوشی‌های آینده خود سخن نگفته است.

رندر جدید Xiaomi Mi Mix Alpha نشان دهنده طراحی گوشی جدید شیائومی +تصاویر

گوشی هوشمند Xiaomi Mi Mix Alpha دارای پردازنده اسنپدراگون+ ۸۵۵، نمایشگر ۶.۳۹ اینچی Super AMOLED، باتری ۴ هزار میلی‌آمپر و شارژر سریع ۳۰ واتی است. انتظار مورد شیائومی هم‌زمان با معرفی پرچمدار هوشمند جدید خود، تلویزیون هوشمند Mi TV Pro را نیز در دوم مهر سال جاری رونمایی کند.

 انتهای پیام/

معرفی گوشی Xiaomi Mi Mix Alpha با نمایشگر آبشاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار