کمبود بودجه بلای جان کونگ فو خوزستان

رئیس هیات کونگ فو استان خوزستان گفت: هیئت استان را با بودجه بسیار پایین و کمبود زیرساخت به سختی نگه داشتیم.

علی امانی رئیس هیات کونگ فو استان خوزستان در خصوص مشکلات این رشته ورزشی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، گفت: در خوزستان خانه کونگ فو برای تمرین و برگزاری مسابقات نداریم و با وجود زیر ساخت‌های زیاد در استان، این هیات زیر ساخت مناسبی ندارد.

او درخصوص وضعیت پرداخت حقوق به کارکنان هیات کونگ فو بیان داشت: بودجه و منابع مالی این هیات بسیار محدود است تا جاییکه برای پرداخت حقوق کارکنان با مشکلاتی مواجه هستیم.

امانی در خصوص چگونگی حمایت از استعداد‌های کونگ فو اظهار کرد: هیئت استان کانون‌های کشف استعداد‌های این رشته را برقرار می‌کند تا بهترین ورزشکاران را در استان گزینش و به مسابقات کشوری اعزام کنند.

کونگ فو استان همواره بر سکوی کشوری

رئیس هیئت کونگ فو استان خوزستان با بیان اینکه کونگ فو استان همواره بر سکوی کشوری می‌ایستد افزود: در سال‌های ۸۵، ۸۶ و ۸۷ رتبه استان در کشور ۲۴ بود و، اما درسال ۹۵ رتبه استان به ۴ افزایش داشت و ۲۰ رتبه صعود را تجربه کردیم.

به گفته این مقام مسئول، در استان خوزستان ۳ هزار و ۵۰۰ کونگ فو کار فعالیت می‌کنند که ۲ هزار و ۶۰۰ نفر آن‌ها را آقایان و ۹۰۰ نفر آن‌ها را بانوان تشکیل می‌دهند.

علی امانی اذعان داشت: کونگ فو کار‌های خوستان در کشور ثابت شده اند و دارای مقام‌های خوبی در کشور هستند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: بودجه ، اخبار ورزشی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار