روی کین: دخیا شایستگی بازی در منچستر یونایتد را ندارد

بازیکن پیشین منچستر یونایتد گفت: دخیا قدرت فرماندهی پایینی دارد و نمی‌تواند با دیگر بازیکنان به خوبی ارتباط برقرار کند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، روی کین بازیکن ایرلندی و پیشین منچستر یونایتد به انتقاد از داوید دخیا دروازه بان شیاطین سرخ پرداخت و اعلام کرد همیشه نگران عملکرد این دروازه بان اسپانیایی است.

دخیا در طول ۸ سال حضورش در جمع شیاطین سرخ چندین بار به عنوان بهترین دروازه بان سال لیگ برتر انتخاب شد و افتخارات فردی زیادی را با این تیم به دست آورد.

قرارداد این دروازه بان اسپانیایی با شیاطین سرخ در انتهای این فصل به اتمام می‌رسد، اما دخیا چند روز پیش قراردادش را تا سال ۲۰۲۳ تمدید کرد تا به شایعه جدایی خود از منچستر یونایتد پایان دهد. دخیا اکنون دستمزد هفتگی ۳۵۰ هزار پوندی دریافت می‌کند اما کین درباره این که دروازه بان اسپانیایی شایسته چنین مبلغ سرسام آوری باشد ابراز تردید کرده است.


بیشتر بخوانید: اسکولز: رفتن پوگبا به ضرر منچستر یونایتد تمام نمی‌شود


بازیکن سابق منچستر یونایتد معتقد است اشتباهات دخیا شخصیتش را زیر سوال می‌برد و اعلام کرده مطمئن نیست که او بهترین گزینه موجود برای دروازه بانی منچستر یونایتد باشد.

کین در این باره گفت: هر دروازه بانی ممکن است اشتباه کند، اما من همیشه نگران دخیا هستم و تمام بازی‌های او را تماشا می‌کنم. او قدرت فرماندهی پایینی در زمین دارد و نمی‌تواند با دیگر بازیکنان به خوبی ارتباط برقرار کند.


بیشتر بخوانید: فردیناند: هازارد در زمان اشتباهی به رئال مادرید پیوست


هافبک سال‌های نه چندان دور منچستر یونایتد در ادامه گفت: دخیا از نظر فنی بازیکن خوبی است و هیچ تردیدی در توانایی‌های او وجود ندارد اما به نظر من برای موفقیت یک دروازه بان مسائلی دیگری هم مطرح است که به نظر من دخیا در آن‌ها موفق نبوده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار