اسکولز: رفتن پوگبا به ضرر منچستر یونایتد تمام نمی‌شود

هافبک پیشین تیم فوتبال منچستر یونایتد گفت: بازیکنان آینده دار زیادی در انگلیس هستند که به خوبی جای پوگبا را پر می‌کنند.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، زین الدین زیدان سرمربی تیم فوتبال رئال مادرید در نقل و انتقالات تابستانی به دنبال جذب پل پوگبا هافبک فرانسوی شیاطین سرخ بود و  هافبک ۲۶ ساله فرانسوی هم تمایل خود را برای انتقال به سانتیاگو برنابئو نشان داد.  

کهکشانی‌ها نیز درخواست‌های زیادی برای جذب پوگبا به باشگاه انگلیسی ارائه کردند که با همه  آن‌ها مخالفت شد و در آخر برای فروش هافبک فرانسوی مبلغ ۱۵۰ میلیون یورو درخواست کردند که باعث شد مسئولان باشگاه رئال مادرید از جذب پوگبا منصرف شوند تا او برای حداقل یک فصل دیگر در اولدترافورد بماند.


بیشتر بخوانید: تمجید و حمایت سولشر از هافبک فرانسوی شیاطین سرخ


اما پل اسکولز، هافبک افسانه‌ای سال‌های نه چندان دور شیاطین سرخ که با این تیم ۱۱ قهرمانی لیگ برتر و ۲ قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا را کسب کرده است نگه داشتن اجباری این بازیکن در منچستر یونایتد را کار اشتباهی می‌داند و معتقد است فروش پوگبا به ضرر منچستر یونایتد تمام نخواهد شد.

اسکولز در این باره گفته است: کاملا واضح است که پوگبا می‌خواهد منچستر یونایتد را ترک کند. او تلاش کرد در نقل و انتقالات تابستانی به رئال مادرید بپیوندد، اما به هر دلیل این کار انجام نشد.

اسکولز در ادامه گفت: اگر منچستر یونایتد از پوگبا بخواهد او یکسال دیگر هم در این تیم بماند باید ببینیم چه اتفاقی پیش می‌آید، اما من فکر نمی‌کنم رفتن او مشکلی برای  منچستر یونایتد ایجاد کند.


بیشتر بخوانید: سولشر دوباره به پوگبا و راشفورد اعتماد می کند


او در پایان افزود: به اعتقاد من در انگلیس بازیکنان آینده دار زیادی هستند که می‌توانند به خوبی جای پوگبا را پر کنند.

پوگبا که در سال ۲۰۱۱ به منچستر یونایتد پیوست پس از یک فصل بازی در این تیم به یوونتوس پیوست و در سال ۲۰۱۶ تصمیم گرفت به اولدترافورد بازگردد. بازگشتی که حدود ۸۶ میلیون یورو برای شیاطین سرخ هزینه در برداشت و به همین دلیل سران این باشگاه نمی‌خواهند به همین راحتی ستاره جوان تیمشان را دوباره از دست بدهند.

پس از بازگشت پوگبا به منچستر یونایتد، او ۱۳۹ بار برای   تیمش به میدانم رفت و ۳۱ گل زده و ۳۱ پاس گل حاصل کار او برای شیاطین سرخ بوده است.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار