قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال با فدراسیون به پایان رسید

قرارداد سرمربی تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران با فدراسیون به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتبال نوجوانان ایران که با هدایت حسین عبدی نتایج خوبی در مسابقات مقدماتی نوجوانان قهرمانی آسیا گرفت، قراردادش با فدراسیون فوتبال به پایان رسیده است.

عبدی همراه با تیم ملی نوجوانان ایران در مرحله مقدماتی قهرمانی آسیا و در گروه سوم موفق شد مالدیو را با نتیجه ۱۳ بر صفر، فلسطین را با نتیجه ۲ بر یک و افغانستان را با نتیجه ۴ بر صفر شکست دهد و با ۹ امتیاز به دور نهایی بازی‌ها صعود کند.

فدراسیون فوتبال چندین سال است که قرارداد مربیان را سال به سال تمدید می‌کند اما با پایان مسابقات مقدماتی، قرارداد حسین عبدی نیز به پایان رسید.

عبدی پس از  پایان بازی با افغانستان گفت: من تا ساعت ۱۲ امشب (یکشنبه) با فدراسیون قرارداد دارم و از فردای خود خبر ندارم، اما این را باید بگویم که این بازیکنان سرمایه‌های فوتبال ایران هستند و در آینده‌ای نزدیک بخش اعظمی از بدنه تیم ملی بزرگسالان خواهند بود.


بیشتر بخوانید: پیروزی ملی پوشان نوجوان ایران مقابل افغانستان


قرار است دور نهایی رقابت‌ها با حضور ۱۶ تیم در بحرین برگزار شود و چهار تیم برتر بازی‌ها به جام جهانی زیر ۱۷ سال در سال ۲۰۲۱ صعود خواهند کرد.

تیم‌های ملی  تاجیکستان، هند، ایران، عربستان، قطر، امارات، چین، استرالیا، کره جنوبی، ژاپن، کره شمالی به عنوان تیم اول و تیم‌های یمن، اندونزی، ازبکستان و عمان به عنوان بهترین تیم‌های دوم به همراه بحرین که میزبان این رقابت‌ها است، به مرحله نهایی راه یافتند.

 رقابت‌های مرحله مقدماتی در ۱۱ گروه برگزار شد و تیم نوجوانان کشورمان در گروه C با تیم‌های مالدیو، افغانستان و فلسطین به رقابت پرداخت و با کسب ۳ پیروزی و ۹ امتیاز به عنوان تیم صدرنشین به مرحله نهایی این مسابقات صعود کرد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی نوجوانان ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار