ایران ۲ – قزاقستان ۱ / تیم ملی فوتسال کار خود را با برد آغاز کرد

تیم ملی فوتسال کشورمان امروز در اولین بازی تدارکاتی خود در رقابت‌های چهار جانبه آستاراخان برابر تیم ملی قزاقستان به پیروزی دست یافت

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی فوتسال کشورمان امروز در اولین بازی تدارکاتی خود در رقابت های چهار جانبه آستارخان برابر تیم ملی قزاقستان قرار گرفت و در پایان این دیدار که با نتیجه نزدیک ۲ بر ۱ به سود تیم ملی کشورمان پایان یافت. برای ایران در این بازی علی اصغر حسن زاده و فرهاد توکلی موفق به گلزنی شدند.

تیم ملی فوتسال کشورمان فردا در دومین بازی تدارکاتی خود از ساعت ۱۶ و سی دقیقه به مصاف دیگر تیم قدرتمند این رقابت‌ها یعنی جمهوری آذربایجان می‌رود که این دیدار تکرار بازی دوره قبل رقابت‌های جام جهانی ۲۰۱۶ کلمبیا نیز می‌باشد و همچنین آخرین بازی خود را هم باید روز چهارشنبه برابر تیم میزبان یعنی روسیه برگزار کند.


بیشتر بخوانید: ایران – قزاقستان/ مصاف دو قدرت فوتسال جهان در روسیه


لازم به توضیح است که تیم ملی فوتسال کشورمان خود را برای حضور در رقابت‌های مقدماتی جام ملت‌های آسیا که قرار است اواخر مهر ماه در ارومیه برگزار شود آماده می‌کند و بدین منظور برای حضور پر قدرت در این مسابقات تیم ملی چند بازی تدارکاتی را مد نظر خود قرار داده است.

تیم ملی فوتسال کشورمان در یکی از این بازی‌های تدارکاتی خود در کشور روسیه و شهر آستاراخان حضور پیدا کرده است و قرار است طی سه روز با سه تیم قدرتمند قزاقستان، جمهوری آذربایجان و روسیه دیدار کند.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از تیم ملی فوتسال ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار