توزیع بیش از ۱۰ هزار حلقه لاستیک در استان ایلام

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام از توزیع بیش از ۱۰ هزار حلقه لاستیک در استان ایلام خبر داد.

توزیع بیش از ۱۰ هزار حلقه لاستیک در استان ایلام

حسنی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، گفت : در ۶ ماه سالجاری از تاریخ یک فروردین لغایت ۳۱ شهریور ماه ۹۸ در استان ایلام بیش از ۱۰ هزار حلقه لاستیک با نرخ دولتی در استان ایلام توزیع شده است.

معاون حمل و نقل ایلام با بیان اینکه در این مدت حواله ۹ هزار ۱۴۴ حلقه لاستیک در ایلام صادر شده است بیان کرد: تاکنون بیش از ۹۱/۳درصد سهمیه لاستیک در استان ایلام جذب و در اختیار رانندگان قرار داده شده است.

او ادامه داد: از ابتدای طرح توزیع لاستیک ماشین سنگین و نیمه سنگین ۱۸ هزار و ۹۶۰ حلقه لاستیک با نرخ مصوب دولتی در نقاط مختلف این استان ایلام توزیع شده است.

حسنی زمان اجرای طرح توزیع لاستیک در استان ایلام را شهریور سال ۹۷ عنوان کرد.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ایلام با بیان اینکه هیچ مشکلی در توزیع لاستیک وجود ندارد یادآور شد: لاستیک‌های توزیع شده دولتی در استان در سایز‌های مختلف ۱۲-۲۴، ۳۸۵ و ۳۱۵ خودرو‌های سنگین و نیمه سنگین است که بر اساس ضوابط قانونی مصوب در کارگروه تنظیم بازار کشور و استان توزیع شده است.

او افزود: در بعضی از انواع لاستیک وسایل نقلیه نظیر وانت بار‌ها و مینی بوس کمبود لاستیک وجود داشته که با همکاری و هماهنگی صنعت و معدن و تجارت در حال پیگیری و تهیه این لاستیک‌ها به استان ایلام هستیم.

انتهای پیام/غ

جذب بیش از ۹۱ درصد سهمیه لاستیک در استان ایلام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.