نصب ۱۲ کیلومتر نیوجرسی در راههای منتهی به مرز مهران

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از نصب ۱۲ کیلومتر نیوجرسی در یکسال گذشته در راههای منتهی به مرز مهران خبر داد.

نصب ۱۲ کیلومتر نیوجرسی در راههای منتهی به مرز مهران

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، محمدرضا رضایی ، معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای از نصب ۱۲ کیلومتر نیوجرسی در یکسال گذشته در راههای منتهی به مرز مهران خبر داد.

رضایی  با بیان این مطلب گفت: به منظور هدف ارتقاء ایمنی و در راستای افزایش ضریب ایمنی وکاهش حوادث جاده ای در یکسال گذشته تاکنون ۱۲ کیلومترنیوجرسی در راههای منتهی به مرز مهران نصب شده است.

 او افزود: در این راستای ایمن سازی نصب ۲۰ کیلومتر نیوجرسی دیگر نیز در این محور در دست اقدام می باشد که تاکنون حدود هفت کیلومتر در سه مقطع محدوده رضاآباد،سد کنجانچم به سمت گلان و سه راهی جندالله انجام شده است.

 معاون راهداری استان در ادامه گفت: راههای ارتباطی ایلام به دلیل حضور انبوه زائران عتبات عالیات، خصوصا در ایام اربعین و نزدیکترین مرز با کشور عراق از اهمیت خاصی برخوردار و در برخی از ایام سال از راههای پرترافیک هستند که این امر اهمیت راه های درون استانی را افزایش داده و موقعیت خاصی را از وضعیت حمل و نقل جاده ای پدید آورده است.

 رضایی افزود: این اقدامات در راستای ایمن سازی راههای پرتردد انجام میشود و پیش بینی میشود بالغ بر ۱۶۰ میلیارد ریال جهت تکمیل آن هزینه شود.

 معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان عنوان کرد: با توجه به تردد بالا و حضور میلیونی مسافران، ایمن‌سازی محورهای استان یکی از برنامه‌های اصلی و در دست اقدام این اداره‌کل می باشد.

 

 

انتهای پیام/ع

نصب ۱۲ کیلومتر نیوجرسی در مسیر مرز مهران

برچسب ها: وضعیت راه ها ، اربعین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.