پرده خوانی عاشورایی در مکان‌های عمومی شهر

رابط سیزدهمین جشنواره قصه گویی استانی در اصفهان گفت: با هدف آشنایی مردم با بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی پرده خوانی عاشورایی در مکان‌های عمومی شهر اصفهان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان  مرضیه معصومی، رابط سیزدهمین جشنواره قصه گویی استانی در اصفهان گفت: با هدف آشنایی مردم با بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی پرده خوانی عاشورایی در مکان‌های عمومی شهر اصفهان با همکاری اعضاءکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان اجرا شد.

 او اظهار داشت: با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و همچنین به تصویرکشاندن واقعه عاشورا با رویکرد آشنایی بیش از پیش مردم با فرهنگ عاشورایی و همچنین با هدف آشنایی مردم با بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی پرده خوانی عاشورایی در مکان‌های عمومی شهر اصفهان با همکاری اعضاءکانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اصفهان اجرا شد.

رابط سیزدهمین جشنواره قصه گویی استانی در اصفهان در ادامه افزود: این اجرا‌ها توسط گروه‌های متحصص قصه گویی که از اعضاء کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بودند در مکان‌های عمومی شهر اصفهان از جمله میدان امام خمینی (ره) و باغ غدیر با موضوع واقعه عاشورا در قالب قصه‌های کودکان و نوجوانان به صورت قصه گویی با شیوه پرده خوانی طراحی و اجرا شدند.

کارشناس فرهنگی کانون در اصفهان افزود: همچنین در حاشیه‌ی این برنامه‌ها قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای نیز مورد توجه قرار گرفت و مردم با این سبک از قصه گویی نیز آشنا شدند.

مرضیه معصومی افزود: در این برنامه‌ها گردشگران خارجی نیز حضور داشتند و از این اقدام استقبال کردند.

رابط سیزدهمین جشنواره قصه گویی استانی در اصفهان گفت: مرحله کشوری بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی با شعار «آینده ساختنی است» در دو بخش قصه گویی صحنه‌ای و ۹۰ ثانیه‌ای در تهران و در آذر ماه برگزار می‌شود که این جشنواره شامل بخش قصه گویی مدرن، بخش ۹۰ ثانیه‌ای و بخش علمی است و اختتامیه آن نیز ۳۰ آذر ماه و در شب یلدا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ی
 

بیست و دومین جشنواره بین المللی قصه گویی

برچسب ها: دفاع مقدس ، محرم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.