پیروزی‌های جبهه مقاومت اسلامی به برکت انقلاب اسلامی است

استاندار اصفهان گفت: پیروزی‌های جبهه مقاومت اسلامی در کشورهای منطقه به برکت انقلاب اسلامی است و دشمن از این پیروزی‌ها هراس دارد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان ،عباس رضایی استاندار اصفهان پیش از ظهر امروز در مراسم رژه نیرو‌های مسلح با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس اظهار داشت: شکل گیری و قدرت نظام جمهوری اسلامی به برکت خون شهدا است. انقلاب‌ها و شورش‌های متعددی در دنیا شکل گرفته که عوامل متعددی دارد.

او تصریح کرد: در بهمن ۵۷ انقلابی صورت گرفت، اما جنس و نوع انقلاب اسلامی تفاوت فاحش و کلی با انقلاب‌های دیگر در سایر نقاط دنیا داشته و ریشه در قیام امام حسین (ع) دارد و تداوم آن پاسداری از دین محمدی است.

استاندار اصفهان بیان کرد: وجود رهبری فرزانه همبستگی را در میان مردم ایجاد کرد و وحدت اسلامی شکل گرفت، انقلاب اسلامی تأثیرگذارترین انقلاب در دنیا بود و قطع وابستگی ایران را به همه دنیا ثابت کرد، ایران را مستقل‌ترین کشور در دنیا نامید و احیا ارزش‌های الهی را به دنبال داشت و انقلابی بود که تقدس خاصی داشت.

او ادامه داد: نظیر انقلاب ما در دنیا وجود ندارد، با انقلاب اسلامی، ایمان به اسلام که رهبری دینی در آن به چشم می‌خورد پررنگ شد و پایه‌های نظام سلطه در دنیا به لرزه افتاد و این از ویژگی‌های انقلاب اسلامی بود.

رضایی خاطرنشان کرد: دشمن قائله‌های مختلفی را در کشور راه اندازی کرد تا قیام علیه انقلاب را راه انداخته و نظام جمهوری اسلامی ایران را براندازی کنند و این آرزو را صدامیان به گور برده به گور خواهند برد.

او گفت: عشق به رهبری در میان مردم و نیرو‌های نظامی شکل گرفت و همه دست به دست هم دادند و دفاعی به نام دفاع مقدس رقم خورد. امروز نیز آرمان‌های انقلاب و مقام معظم رهبری ادامه دارد و امروزه نهاد‌های نظامی با تأسی از فرمان‌های مقام معظم رهبری در مقابله با دشمن هستند.

استاندار اصفهان اظهار داشت: پیروزی‌های جبهه مقاومت اسلامی در کشور‌های منطقه به برکت انقلاب اسلامی است و دشمن از این پیروزی‌ها هراس دارد. امروز کلیت نظام استکباری زیر سئوال رفته است و هیچ غلطی نمی‌توانند بکنند و تا زمانی که هماهنگی میان نیرو‌های نظامی وجود دارد دشمن هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

او گفت: باید همدلی خود را حفظ کرده و با صبر و همدلی مشتی محکم به دهان استکبار بزنیم. باید نشان دهیم مردم ایران از این باد‌های موسمی هراسی ندارند و همچنان ایستاده‌ایم و ایستادگی نیز خواهیم کرد.


انتهای پیام/م

 

برگزاری مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.