با ۴۰ رای؛

پولادگر بازرس کمیته ملی پارالمپیک شد

سید محمد پولادگر با ۴۰ رای به عنوان بازرس قانونی کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد.

پولادگر بازرس کمیته ملی پارالمپیک شدبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از وزارت ورزش و جوانان هفدهمین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک امروز دوشنبه یکم مهر با حضور عبدالحمید احمدی معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان، کیکاووس سعیدی سرپرست دبیری کمیته ملی المپیک، طاهره طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک، مهین فرهادی زاد معاون ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان، محمود خسروی وفا رییس کمیته ملی پارالمپیک و جمعی از روسای فدراسیون‌های ورزشی در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شد.

 در مجمع امروز با توجه به استعفای مسعود اشرفی بازرس پیشین کمیته ملی پارالمپیک که در مجمع انتخابات این فدراسیون در سال ۹۷ در این سمت انتخاب شده بود در جریان برگزاری هفدهمین مجمع عمومی کمیته ملی پارالمپیک قرار بود بین سیدمحمد پولادگر، جهانگیر فدایی و امیر ماندگار فرد که برای تصدی پست بازرسی اعلام آمادگی کرده بودند رای گیری به عمل آید که جهانگیر فدایی در مجمع حضور نداشت و ماندگار فرد از شرکت در انتخابات انصراف داد. به این ترتیب انتخابات بین اعضای مجمع برای انتخاب پولادگر برای پست بازرسی برگزار شد و پولادگر از بین ۴۳ رای ماخوذه با کسب ۴۰ رای بازرس کمیته ملی پارالمپیک شد.


بیشتر بخوانید: برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی پارالمپیک


در ادامه این مجمع هم امیر ماندگار فرد با ۲۲رای از ۴۳رای ماخذه عضو جدید هیات اجرایی کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد. در این انتخابات سیدمحمد کاظم واعظ موسوی ۱۰ رای، فریبا محمدی ۹رای و الهه شیعه ۲ رای کسب کردند.

انتهای پیام/

بازرس قانونی کمیته ملی پارالمپیک انتخاب شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار