دبیر کمیته پارالمپیک: به هیچ فدراسیونی یک ریال بدهی نداریم/ برای ورزشکاران پارالمپیکی امکانات خوبی در نظر گرفته شده است

رضایی گفت: ۸ فدراسیون تحت پوشش ما قرار دارند و سیاست ما در قبال هر کدام از آنها اعلام شده است.

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دبیر کمیته پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ تعداد مدال ها و سهمیه های پیش بینی شده این رقابت ها اعلام شد.

هادی رضایی دبیر کمیته ملی پارالمپیک در نشست خبری در رابطه با بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: بسیاری از شهر‌های ژاپن میزبان این رقابت‌ها هستند و میزبانی منحصر به پایتخت ژاپن نمی‌شود. در المپیک ریو ۱۵۰۰ خبرنگار حضور داشتند و این تعداد در  المپیک توکیو  به  ۲۰۰۰ نفر رسیده  است.


بیشتر بخوانید: صالحی‌امیری: والیبال در چند سال گذشته آبروی ورزش ایران بوده است
رضایی اظهار داشت: امکانات در دهکده المپیک مناسب است و به کوچک‌ترین جزئیات مانند تخت سیامند رحمان و مرتضی مهرزاد توجه شده است. همچنین غذای حلال و نمازخانه برای نمایندگان کشور‌های مسلمان در نظر گرفته شده است. در زمان برگزاری مسابقات حدود ۱۰۰ هزار کارمند دورکاری می‌کنند تا مشکلات ترافیکی پیش نیاد.
دبیرکل کمیته ملی پار المپیک در ادامه گفت: پیشبینی ما این است که ۱۰۳ نفر از ورزشکاران کشورمان بتوانند سهمیه این مسابقات را کسب کنند و در مجموع  ۳۴ مدال رنگارنگ بگیرند که ۱۱ مدال طلا است. ما نیز در این راه هر کمکی بتوانیم انجام خواهیم داد.
رضایی درباره اعتراض ملی پوشان تیراندازی با کمان به دلیل بی توجهی از سوی مسئولان به شرایط آن ها، اظهار داشت: ۸ فدراسیون تحت پوشش ما قرار دارد و سیاست‌های ما در قبال هر کدام از آن‌ها اعلام شده است. به طور مثال برای کسب سهمیه المپیک در رشته تیر و کمان ۳۰۰ روز اردو در نظر گرفته شده است و به آن‌ها ۳۶۵ میلیون تومان بودجه داده ایم و در حال حاضر به هیچ فدراسیونی یک ریال بدهی هم نداریم. یکشنبه به فدراسیون تیر و کمان می رویم و با شعبانی بهار نشستی برگزار می کنیم تا مشکلات حل شود. به هر حال برخی مشکلات وجود دارد اما نباید جلوی کار ورزشکاران ما را بگیرد.
 
وی در پایان افزود: تمام ورزشکاران ما برای حضور در مسابقات مورد ارزیابی جسمانی قرار می گیرند و میزان سلامتی آن ها بررسی می شود. ۳ حالت برای سلامت ورزشکاران در نظر گرفته شده است و بررسی آن ها و قرار گرفتن ورزشکاران در این رده بندی از سوی مسئولان مسابقات برگزار می شود.
 
انتهای پیام/
 

اظهارات رضایی در نشست خبری کمیته پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار