رفع مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی در فارس

رئیس کل دادگستری استان فارس گفت: مشکلات واحد‌های صنعتی به طور دقیق و کارشناسی شده و در چارچوب قانون راهکار‌هایی برای رفع مشکلات و موانع تولید ارائه می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی رئیس کل دادگستری استان و معاونان قضایی دادگستری فارس از چهار واحد تولیدی و صنعتی مستقر در شهر زرقان بازدید و در جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی که با حضور تولیدکنندگان برگزار شد مشکلات این واحد‌ها بررسی شد.

در این بازدید که با هدف حمایت قضایی و حقوقی از واحد‌های صنعتی در راستای تحقق رونق تولید و با حضور رئیس کل دادگستری، مسئولان قضایی و اجرای محلی برگزار شد، مسئولان از ٤ واحدی تولیدی فعال و غیر فعال شهرک صنعتی آب باریک زرقان نیز بازدید کردند.

در این دیدار نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس در جلسه مشترک با صنعت‌گران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ٨ سال دفاع مقدس به موضوعات مختلفی از جمله مطالبات کارگری، بدهی‌های مالی و معوقات بانکی، کمبود سرمایه در گردش، مسائل حقوقی و قضایی با بانک‌ها و مسائل مالیاتی پرداختند و مهم‌ترین مشکلات مطرح شده توسط صاحبان واحد‌های صنعتی را بررسی کردند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سید کاظم موسوی در نشست با فعالان صنعتی این منطقه با اشاره به اینکه برخی واحد‌های صنعتی این منطقه با اندک بهانه‌ای غیر فعال هستند، تصریح کرد: در دورانی که در جنگ اقتصادی تمام عیاری به سر می‌بریم باید تلاش شود با نهایت همکاری و موانع بخش تولید را رفع کنیم.

رئیس شورای قضایی فارس در جمع تولیدکنندگان منطقه صنعتی زرقان افزود: ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری فارس که با حضور مسئولان عالی قضایی و دستگاه‌های وابسته به قوه قضائیه و همچنین برخی سازمان‌ها و نهاد‌های اجرایی مرتبط با حوزه تولید و صنعت استان تشکیل می‌شود، دارای ظرفیت مناسبی است تا علاوه بر رصد و پایش وضعیت واحد‌های صنعتی، گام‌های مؤثری در زمینه حمایت از رونق تولید و رفع مشکلات بردارد.

موسوی، در پایان از تولیدگنندگان درخواست کردن تا با رعایت حقوق کارگران و پرداخت به موقع مطالبات آنان با رعایت استاندارد‌های زیست محیطی، رعایت بهداشت و ایمنی کار استاندارد‌های تولید تعامل سازنده و دوسویه را ایجاد کنند.

انتهای پیام/ت

ارائه راهکار در خصوص رفع مشکلات واحد‌های صنعتی و تولیدی فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار