ارزیابی بازار برای فروش بهتر ساعت‌های هوشمند Fitbit

تولید کنندگان ساعت‌های هوشمند Fitbit در حال بررسی و ارزیابی بازار مصرف جهت دستیابی به فروش هرچه بهتر هستند.

ارزیابی بازار برای فروش بهتر ساعت‌های هوشمند Fitbitبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس گزارشی که به تازگی در روزنامه رویترز منتشر شده است شرکت توسعه دهنده و سازنده ساعت‌های هوشمند Fitbit به در حال بررسی وضعیت بازار و ارزیابی موقعیت گجت‌های هوشمند سایر شرکت فناوری مطرح جهان است تا بهترین نتیجه فروش را بدست آورند. گجت پوشیدنی فیت‌بیت به طور هم‌زمان دارای ویژگی‌های ساعت‌های هوشمند و مچ‌بندهای ورزشی است.


بیشتر بخوانید: ساعت هوشمند Lenovo Carme، گجتی پرتوان و پرکاربرد


فیت‌بیت به دنبال جهش و صعودی چشمگیر از نظر محبوبیت در میان کاربران است از همین رو مهندسان این شرکت ساعت‌های هوشمند Fitbit را به قابلیت‌ها و فناوری‌های خاص مجهز کرده‌اند. البته شرکت فیت‌بیت هنوز جزئیاتی از مشخصات فنی ساعت هوشمند خود را منتشر نکرده است و به همین دلیل نمی‌توان با قطعیت در مورد ویژگی‌های محصول این شرکت سخن گفت.

ارزیابی بازار برای فروش بهتر ساعت‌های هوشمند Fitbit

برنامه‌ریزی برای فروش هرچه بهتر ساعت‌های هوشمند Fitbit 

برخی از کارشناسان فناوری و تحلیلگران بازار فناوری معتقدند  شرکت فیت‌بیت به دلیل نداشتن محبوبیت بسیار در بین کاربران باید با یکی از شرکت‌های مطرح در زمینه گجت‌های هوشمند همکاری کند و پس از مدتی و افزایش شناخت کاربران از محصولات فیت‌بیت از همکار یا همکاران خود جدا شده و به صورت مستقل کار کند. 

در واقع فیت‌بیت هنوز نامی کم‌ آوازه در بازار گجت‌های پوشیدنی هوشمند است و باید با تلاش بسیار و تولید دستگاه‌هایی توانمند به تدریج سهم بیشتری از سبد خرید کاربران را به دست آورد. در حال حاضر غول‌هایی هم‌‌چون سامسونگ، اپل و ال‌جی به طور گسترده‌ای در میان مشتریان ساعت‌های هوشمند محبوب هستند. 

ارزیابی بازار برای فروش بهتر ساعت‌های هوشمند Fitbit

اپل در آمریکا تاکنون بارها رکورد فروش ساعت‌های هوشمند را شکسته است و با تولید نسل جدید این گجت پرطرفدار خود به دنبال فروشی بی‌نظیر نه تنها در آمریکا بلکه در سایر کشورهای جهان است. سامسونگ نیز وضعیت تقریبا مشابهی در آسیا و اروپا دارد.

انتهای پیام/

فیت‌بیت به دنبال رقابت با شرکت‌های مطرح تولید کننده ساعت‌های هوشمند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار