معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران خبر داد:

تحویل زیرگذر گیشا در اسفند ۹۸

صبوری دیلمی گفت: تلاش می‌کنیم سطح منفی یک پروژه گیشا را با فشرده سازی برنامه در اسفند ۹۸ تحویل شهروندان دهیم.

تحویل زیرگذر گیشا در اسفند ۹۸به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، صفا صبوری دیلمی معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران در حاشیه تحویل سطح صفر پروژه گیشا به پلیس راهور گفت: با تلاش گسترده توانستیم سطح صفر پروژه گیشا را در زمان مقرر تحویل شهروندان دهیم و امروز شاهد ترافیک روانی در این منطقه هستید.


بیشتر بخوانید؛ پیشرفت ۴۰ درصدی زیرگذر گیشا/ ۴ پروژه شهری با ۳۰ میلیارد تومان هزینه افتتاح شد


معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران افزود: تلاش می‌کنیم سطح منفی یک پروژه گیشا را با فشرده سازی برنامه به جای خرداد ماه ۹۹ در اسفند ۹۸ تحویل شهروندان دهیم و یکی از گره‌های ترافیکی در منطقه غرب تهران در منطقه گیشا باز شود.

او بیان کرد: مشکلات تردد در گیشا توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری بررسی شد و تمام تلاش ما این بود که افراد زیادی که در محدوده گیشا زندگی می‌کنند برای تردد به محل زندگی خود دچار مشکل نشوند.

صبوری دیلمی با اشاره به بازنگری در پروژه گیشا گفت: در بازنگری صورت گرفته در پروژه گیشا ۱۰ ایراد فنی آن اصلاح شد و ما در حال حاضر در سطح صفر پروژه هیچ کاری نداریم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران تأکید کرد: پس از تکمیل زیرگذر گیشا بخشی از پل گیشا نیز برای تردد عابران و برگزاری رویداد‌های شهری به عنوان پل سبز زندگی مجدد جایگذاری و نصب می‌شود.

انتهای پیام/

آخرین وضعیت ساخت زیرگذر گیشا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار