بسته حوادث یکم مهرماه ۹۸؛

حوادث روز استان خوزستان در بسته خبری دوشنبه یکم مهرماه

مهم‌ترین حوادث امروز، دوشنبه یکم مهرماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در دوشنبه یکم مهرماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

۱۰ واحد صنفی متخلف در رامهرمز پلمب شد

سرهنگ نجم الدین سهرابی سرپرست فرماندهی انتظامی رامهرمز گفت: به منظور ساماندهی واحد‌های صنفی و برخورد با تخلفات صنوف، گشت تلفیقی ماموران پلیس امنیت عمومی و بازرسان اتحادیه صنوف و صنعت و معدن و تجارت، از ۶۰ واحد صنفی در نقاط مختلف این شهرستان بازدید کردند.

او اظهار داشت: در این زمینه ۱۰ واحد صنفی به علت رعایت نکردن ضوابط انتظامی و نداشتن پروانه کسب و همچنین گرانفروشی پلمب شدند و به ۳۵ واحد صنفی به علت نداشتن ضوابط لازم برگ اخطاریه صادر شد.

سرهنگ سهرابی ضمن تاکید بر ادامه طرح‌های نظارت بر اماکن و صنوف مختلف و قدردانی از همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای این گونه طرح ها، از مردم خواست تا در صورت مشاهده و یا برخورد با تخلفات صنفی، موضوع را بلافاصله به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

دستگیری سارق حرفه‌ای موتورسیکلت در ماهشهر

سرهنگ رضا پاپی فرمانده انتظامی ماهشهر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتورسیکلت در سطح این شهرستان، دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او تصریح کرد: ماموران کلانتری ۱۲ ناحیه صنعتی ماهشهر با اقدامات اطلاعاتی یک سارق حرفه‌ای را حین سرقت شناسایی و طی یک عملیات ضربتی دستگیر کردند.

سرهنگ پاپی اذعان داشت: متهم در بازجویی فنی پلیس به ۱۳ فقره سرقت موتورسیکلت در سطح شهرستان اعتراف و پس از تشکیل پرونده تحویل مرجع قضائی داده شد.


انتهای پیام/تکمیل می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار