نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو:

مسابقات انتخابی کاملا شفاف بود/ ما برای تیم ملی به دنبال بهترین‌ها بودیم

سروی: تمامی بازیکنان در مسابقات انتخابی باانگیزه و با جرأت بازی کردند و برخی از آن‌ها برای رسیدن به پیراهن تیم ملی حریفان باتجربه و نامداری را شکست دادند.

زهرا سروی نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو در گفت و گو با خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار داشت:  مسابقات انتخابی تیم ملی کاملا شفاف بود و نتایج مسابقات برگزار شده این موضوع را تایید می‌کند. ما برای تیم ملی به دنبال بهترین‌ها بودیم، بنابراین هر کدام از بازیکنان در وزن خود چند مبارزه برگزار کردند و در نهایت کسانی که شایستگی بیشتری داشتند، به تیم ملی دعوت شدند. تمامی بازیکنان در مسابقات انتخابی باانگیزه و با جرأت بازی کردند و برخی از آن‌ها برای رسیدن به پیراهن تیم ملی حریفان باتجربه و نامداری را شکست دادند و این موضوع، نوید دهنده  اتفاقاتی خوب برای آینده تکواندو بانوان است.


بیشتر بخوانید: کشاورزی: داوران گفتند باید نامت در گینس ثبت شود/ می‌خواستم پرچم ایران را بالا نگه دارم


نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو در خصوص شرایط سنی نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی گفت: بیش از ۹۰ درصد بازیکنانی که به اردوی تیم ملی راه پیدا کردند، نوجوانانی هستند که به تازگی وارد رده بزرگسالان شدند. با توجه به اینکه در هشتم مهرماه مسابقات لیگ را در پیش داریم، بیشتر این نفرات که در قالب تیم‌های لیگ تکواندو، پا می‌زنند، پس از اتمام بازی‌های لیگ مستقیما در اردو حاضر خواهند شد.

سروی درباره مسابقات پیش روی تیم ملی تکواندو بانوان عنوان کرد: کمیته فنی برنامه‌های مدنظرش را به صورت مکتوب ارائه کرده است که در آن مسابقات تدارکاتی و اردوی مشترک در نظر گرفته شده اما تاکنون چیزی قطعی نشده و باید ببینیم کدام گزینه برای ما بهتر خواهد بود تا آن را نهایی کنیم.


بیشتر بخوانید: بازگشت کیمیا علیزاده به مسابقات تکواندو


او در خصوص شانس بانوان تکواندوکار کشورمان برای کسب سهمه المپیک ۲۰۲۰ توکیو تاکید کرد: ما شانس کسب ۲ سهمیه از ۴ وزن المپیکی را داریم و فقط نفرات فینالیست مسابقات قاره‌ای که در سال آینده برگزار می‌شود، می‌توانند سهمیه المپیک بگیرند.

انتهای پیام/

اظهارات نایب رئیس بانوان فدراسیون تکواندو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار