کامیون حامل بیش از ۱۹ کیلوگرم تریاک توسط پلیس خراسان شمالی توقیف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی از توقیف یک دستگاه کامیون حامل ۱۹ کیلو و ۲۹۶ گرم تریاک و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در عملیات مشترک پلیسی خبر داد.

کامیون حامل بیش از ۱۹ کیلوگرم تریاک توسط پلیس خراسان شمالی توقیف شدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  سرهنگ محمد غلامی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر خراسان شمالی گفت: در پی انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی توسط اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، مبنی بر اینکه افرادی قصد انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر سنتی از استان‌های جنوبی به این استان را دارند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار قرار گرفت.

او افزود: ماموران با همکاری پلیس مبارزه با مواد مخدر استان اصفهان در حین گشت زنی نا محسوس در محور "نایین- چوپانان" به یک دستگاه کامیون حامل سنگ ساختمانی مشکوک و با هماهنگی مقام قضائی اقدام به متوقف نمودن این خودرو کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران بعد از متوقف کردن کامیون اقدام به بازرسی از آن کردند، یاد آور شد: در بازرسی از این کامیون تعداد ۱۰ بطری تریاک به وزن ۱۹ کیلو ۲۹۶ گرم را که به طرز ماهرانه جاسازی شده بود، کشف و ضبط شد.

سرهنگ غلامی با بیان اینکه در این رابطه ۲ نفر سوداگر مرگ نیز دستگیر که در نهایت برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شدند، تصریح کرد: پلیس به هیچ عنوان در راه مبارزه با مواد مخدر لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد.

انتهای پیام/ه

کامیون حامل بیش از ۱۹ کیلوگرم تریاک توسط پلیس خراسان شمالی توقیف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.