اجرای ۳۸ برنامه موسیقی در لرستان

رئیس انجمن موسیقی لرستان گفت: در ۶ماهه نخست امسال ۳۸ برنامه موسیقی در استان برگزار شد که موسیقی‎های محلی از اقبال عمومی بیشتری برخوردار بودند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، امین عباسیان با بیان اینکه از این تعداد ۱۹ مورد محلی، هشت مورد سنتی، هشت مورد پاپ و سه مورد کارگاهی ویژه هنرجویان بوده است اظهار داشت: با برگزاری موسیقی پاپ مخالف نیستیم چرا که امروزه این نوع از موسیقی مورد استقبال قشر عظیمی از جوانان قرار گرفته، اما موضوعی که برای ما از اهمیت بیشتری برخوردار است حمایت از هنرمندان بومی بویژه پیشکسوتان این هنر است.

وی بیان کرد: موسیقی محلی در استان روند رو به رشد داشته و استقبال چشمگیر خانواده‌ها از کلاس‌های موسیقی و ثبت نام فرزندانشان در این کلاس‌ها به دنبال داشته است.

عباسیان همچنین گفت: گردش مالی مراکز فرهنگی و آموزش موسیقی استان در ۶ ماهه نخست امسال حدود سه میلیارد تومان بوده است که نشان از وضعیت مناسب فروش ساز و آموزش موسیقی در استان دارد.

به گفته وی بیش از ۱۵۰ مدرس موسیقی خانم و آقا (در سطوح مبتدی، متوسطه و پیشرفته) در آموزشگاه‌های استان مشغول به تدریس موسیقی هستند.

وی اضافه کرد: همچنین بیش از ۳۰ کارگاه ساخت ساز و حدود ۲۰ فروشگاه موسیقی مشغول به فروش ساز و متعلقات موسیقیایی در استان می‌باشند.

انتهای پیام/د

اجرای ۳۸ برنامه موسیقی در لرستان

برچسب ها: سینما ، ارشاد اسلامی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار