سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی منصوب شد

با صدور حکمی از سوی استاندار خراسان رضوی سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری منصوب شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، در جلسه تودیع و معارفه مدیر دفتر امور بانوان و خانواده، بی بی طاهره طهماسبی به عنوان سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی معارفه شد.
 
حسن جعفری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی نیز در این جلسه گفت: زحمات و خدمات مدیرکل سابق دفتر امور بانوان و خانواده استانداری خراسان رضوی ماندگار است و باید این اقدامات سازنده تداوم یابد.

او با اشاره به اینکه دشمن برنامه ریزی‌های زیادی برای هدف قراردادن بانوان و جوانان در جامعه انجام می‌دهد، ادامه داد: با بررسی گزینه‌های گوناگونی که کمیته بانوان آن‌ها را اعلام کرده بودند، تجربیات و شرایط را سنجیده ایم و سعی بر این شده که مدیر توانمندی انتخاب کنیم تا اقداماتش ادامه دهنده راه مدیر قبلی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: در حوزه بانوان کار‌ها فراوان، راه دشوار و هجمه‌ها بسیار است، بنابراین باید تلاش‌های زیادی صورت بگیرد، لذا انتظارم این است مدیر جدید از امروز مضاعف‌تر از روز‌های قبل تلاش و برنامه ریزی کند.

جعفری افزود: نقش سازمان‌های مردم نهاد و مجمع مشورتی بانوان در حوزه پیشبرد اهداف خانواده را همراه با هم افزایی داخلی بین بانوان بسیار موثر می‌دانم.
 
او ادامه داد: باید برنامه ریزی‌ها به گونه‌ای باشد که در حوزه‌های مختلف نقش سمن‌های استان پررنگ‌تر و هدفمند‌تر بشود، آمار می‌گوید ۱۲۰۰ سازمان مردم نهاد در خراسان رضوی وجود دارد، لذا این مجموعه‌ها باید با تلاش بیشتری کار کنند تا شاخص‌های آسیبی کاهش پیدا کند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان رضوی گفت: مجمع مشورتی بانوان هم امکان بسیار خوبی فراهم کرده که با استفاده از آن می‌توان در شهرستان‌های استان نقطه نظرات بانوان را از طریق این مجمع جمع بندی کنیم و در دستور کار قرار بدهیم.

جعفری با اشاره به رونمایی از طرح جهاد اجتماعی نجات در مشهد و پتانسیل اجرای آن در شهرستان‌های استان، افزود: این طرح برای ۸ منطقه حاشیه شهر مشهد و جمعیت تحت پوشش ۳۲۰ هزار نفری در فاز اول برای حوزه‌های مختلف اجرا می‌شود و همچنین هدف کلی این طرح مهاجرت معکوس از مقصد و ایجاد توسعه متوازن است، لذا بانوان ما در این طرح می‌توانند تاثیرگزار باشند و از تجربیات آن‌ها به نحو شایسته‌ای نیز استفاده کرد.
 
انتهای پیام//ف.س
 
 

رونمایی از طرح جهاد اجتماعی نجات در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.