خودرو‌های خودران هیوندای تا ۲۰۲۲ آماده می‌شوند

هیوندای با جدیت تمام در حال پیگیری مراحل تولید خودرو‌های خودران این شرکت است تا سال ۲۰۲۲ این دسته از وسایل نقلیه خود را عرضه می‌کند.

خودروهای خودران هیوندا تا 2022 آماده می‌شوندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، هیوندای قصد دارد تا سال ۲۰۲۲ میلادی اتومبیل‌های خودران خود را به طرز گستردگی عرضه و در قالب ناوگان‌های خدمات عمومی و تاکسیرانی در کشور کره‌ای به کارگیری کند. هیوندای با سطح بندی اتومبیل‌های خودران به دنبال کسب بهترین نتیجه ممکن در آزمایش‌های فنی و ایمنی است.


بیشتر بخوانید: نسل آینده خودرو‌های الکتریکی تویوتا با سقف خورشیدی


هیوندای جهت تولید خودرو‌هایی با حد بالایی از کیفیت و توانمندی‌های هوشمند با اختصاص سرمایه‌ای گسترده شرکت Aptiv را ایجاد کرده است. این شرکت به طور ویژه روی فناوری‌های مورد نیاز در اتومبیل‌های خودران متمرکز شده و از لحاظ نرم‌افزاری و سخت‌افزاری تا حد بسیار زیادی هیوندای را یاری می‌کند.

خودرو‌های خودران هیوندا تا ۲۰۲۲ آماده می‌شوند

تمرکز هیوندای برای تولید خودرو‌های خودران

طبق برنامه اعلام شده از سوی هیوندای آزمایش‌های رسمی خودرو‌های خودران این شرکت از سال ۲۰۲۰ آغاز می‌شود و تا سال ۲۰۲۲ اتومبیل‌های هوشمند هیوندای در به طور انبوه تولید می‌شوند. اهمیت تولید و توسعه این دسته از وسایل نقلیه برای دولت‌مردان کره جنوبی تا حدی است که دولت این کشور تصمیم به مشارکت با هیوندای گرفته و قرار است از این شرکت حمایت مالی و معنوی کند.

کمک‌های دولتی می‌تواند روند تحقیقات و انجام آزمایش‌های هیوندای را به شدت سرعت بخشیده و به طور چشمگیری در گرایش مردم کره به سمت استفاده از این اتومبیل‌ها تاثیر داشته باشد. دولت کره از مهندسان هیوندای خواسته است تا پیش از پایان نیمه دوم سال ۲۰۲۲ خودرو‌های خودران را آماده به کارگیری در پروژ‌ه‌های گسترده حمل و نقل کند.

خودرو‌های خودران هیوندا تا ۲۰۲۲ آماده می‌شوند

با برنامه‌ریزی صورت گرفته از سوی هیوندای این شرکت را می‎‌توان رقیبی جدی برای شرکت‌های خودروسازی فورد و ولوو دانست. هرسه شرکت به دنبال طراحی و ساخت بهترین اتومبیل‌های خودران هستند و مطمئنا در این میان مشتریان بیشترین سود را برده و می‌توانند در آینده‌ای نزدیک از سفر با اتومبیل کاملا هوشمند لذت ببرند.

انتهای پیام/

هیوندای خودرو‌های خودران این شرکت را تا ۲۰۲۲ روانه بازار می‌کند

برچسب ها: خواندنی ، بهترین ها
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار