توصیه‌های جالب رهبر انقلاب به دانش آموزان + عکس‌نوشته

رهبر معظم انقلاب در یکی از دیدارهای خود با دانش آموزان و در پاسخ به پرسشی در مورد اینکه یک دانش آموز در محیط مدرسه چگونه باید باشد توصیه‌های جالبی را بیان فرمودند.

توصیه های جالب رهبری به دانش آموران + عکس نوشتهبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، با شروع مهرماه میلیون‌ها دانش‌آموز کشورمان با حضور در مدارس، تحصیل علم و دانش را آغاز کردند. مدرسه محلی است که از یک دانش‌آموز فردی باسواد، متعهد و با اخلاق می‌سازد. برای رسیدن به این هدف مسئولان مدرسه و دانش‌آموزان وظایفی متقابل نسبت به یکدیگر دارند. از طرفی مسئولان وظیفه دارند  محیطی امن  و آرام را برای دانش‌آموزان فراهم کنند و امکانات آموزشی را در اختیار آنان قرار دهند. از طرف دیگر دانش‌آموزان نیز در قبال خدماتی که برای آنان فراهم می‎شود، وظایفی بر عهده دارد. 

رهبر معظم انقلاب در یکی از دیدارهای خود با گروهی از دانش‌آموزان نوجوان و در پاسخ به پرسشی در مورد اینکه یک دانش‌آموز در محیط مدرسه چگونه باید باشد توصیه‌های جالبی را بیان فرمودند. رهبری در این باره فرمودند: " نوجوانان دانش‌آموز باید در مدرسه فعال، کاری، مثبت و شاداب باشند ."

توصیه های جالب رهبری به دانش آموران + عکس نوشته

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار