بسته حوادث ۲ مهرماه ۹۸؛

حوادث روز استان خوزستان در بسته خبری سه شنبه ۲ مهرماه

مهم‌ترین حوادث امروز، سه شنبه ۲ مهرماه ۹۸ در خوزستان را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مهم‌ترین حوادث نقاط مختلف خوزستان در سه شنبه ۲ مهرماه ۹۸ را در این بسته خبری مشاهده نمایید.

 حریق به جان یک منزل مسکونی در اهواز افتاد

ابراهیم قنبری رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: امروز آتش سوزی در یک واحد مسکونی مجتمع ۴ واحده در منطقه زرگان اهواز رخ داد که ۲ مصدوم به جا گذاشت.

او با اشاره به علت این حادثه بیان داشت: اتصال برق باعث آتش گرفتن این واحد شد که ماموران آتش نشان مصدومان را از میان آتش خارج و از سرایت آتش به سایر واحد‌های مسکونی جلوگیری کردند؛ و برای درمان به عوامل اورژانس تحویل دادند.

قنبری افزود: واحد مسکونی در این آتش سوزی دچار آسیب جدی شد و واحد‌های همجوار دچار دودگرفتگی شدند.

رییس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز تصریح کرد: این حادثه تلفات جانی در پی نداشت و آتش مهار شد.

این مقام مسئول در پایان گفت: از شهروندان تقاضا داریم در فصل گرما، توجه ویژه به وسایل برقی و سیم کشی ساختمان داشته باشند و نکات ایمنی را رعایت کنند.

کیف قاپ حرفه‌ای در اندیمشک دستگیر شد

سرهنگ امیرعباس شهبازی فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: موضوع بررسی چند فقره کیف قاپی در نقاط مختلف شهرستان در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۱۱  یک سارق حرفه‌ای را حین سرقت شناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

سرهنگ شهبازی تصریح کرد: در تحقیات پلیس، متهم به ۱۰ فقره کیف قاپی اعتراف کرد که پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: شهروندان در اماکن شلوغ بخصوص هنگام خرید دربازار و مراکز خرید، از موبایل، کیف پول و وسایل همراه خود غفلت نکنند و در صورت مشاهده هرگونه سرقت و عمل مجرمانه بلافاصله مراتب به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع داده شود.

دستگیری یک شرور خیابانی در اهواز

سرهنگ محسن دالوند فرمانده انتظامی اهواز گفت: پس از  اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره شرارت و نزاع و درگیری منجر به تیراندازی در اهواز، بررسی موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: ماموران انتظامی کلانتری ۲۳هویت شرور عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی طی یک عملیات ضربتی و منسجم پلیسی درمخفیگاهش دستگیر کردند.

سرهنگ دالوند تصریح کرد:  ۲ قبضه اسلحه شکاری غیر مجاز که متهم به وسیله آن اقدام به تیراندازی کرده بود و مقدار ۹ کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک در بازرسی ازمخفیگاهش کشف گردید.

فرمانده انتظامی اهواز گفت: متهم پس از دستگیری تحویل مرجع قضائی داده شد.

انتهای پیام/م

برچسب ها: حوادث ، آتش نشانی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.