حضور عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پتروشیمی امیر کبیر

امروز عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام باحضور در ماهشهر از پتروشیمی امیرکبیر بازدید کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین ناطق‌نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از پتروشیمی امیرکبیر در بندر ماهشهر بازدید کرد.

او آخرین وضعیت این پتروشیمی را جویا شد و در جریان روند فعالیت این مجموعه قرار گرفت.

در جنگ با استکبار جهانی موفق عمل کرده‌ایم
علی اکبر ناطق نوری

علی اکبر ناطق‌نوری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: جنگ ایران با استکبار جهانی و هم‌پیمانان آن‌ها بر سر تولید و تحریم است که خوشبختانه اکنون در این جبهه نیز مانند ۸ سال دفاع مقدس موفق عمل کرده‌ایم.

او افزود: گزارشات بسیار خوب و امیدوارکننده از مجتمع پتروشیمی امیرکبیر به ما داده شد که این گزارشات برای دشمنان بسیار مایوس کننده است.

وی افزود: سفر به خوزستان با هدف بازدید از پروژه‌های مختلف اجراشده در استان و همچنین دیدن مناطق سیل‌زده و اقدامات اجرایی در این مناطق انجام شده است و بازدیدی که امروز از مجتمع پتروشیمی امیرکبیر انجام گرفت بسیار امیدوارکننده بود و روند تولید در این مجموعه بسیار مطلوب بود.

ناطق نوری بیان داشت: خوزستان خط مقدم دفاع از ایران به ویژه در دوران دفاع مقدس بود و حضور در خوزستان همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس با این هدف صورت گرفت تا یادی از شهیدان دفاع مقدس شود.

 عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان گفت: در جبهه تولید، نیرو‌های جمهوری اسلامی ایران پر نشاط، شاداب و موفق عمل کرده‌اند و در حال مبارزه هستند تا بتوانیم در این جبهه نیز پیروز شویم.

انتهای پیام/م

بازدید مسئولان از پتروشیمی بندر امیرکبیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.