سهم مشارکت بنیاد به برگزیدگان جایزه ملک‌الشعرای بهار پرداخت شد

طرح‌های ادبی برگزیده در سومین جایزه ملک‌الشعرای بهار، با حمایت بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان در پاییز و زمستان سال جاری برگزار می‌شود.

سهم مشارکت بنیاد به برگزیدگان جایزه ملک‌الشعرا بهار پرداخت شد

به گزارش حوزه ادبیات  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، طرح‌های ادبی برگزیده در سومین جایزه ملک‌الشعرای بهار، با حمایت بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان در پاییز و زمستان سال جاری برگزار می‌شود.

پس از بررسی جزئیات محتوایی و اجرایی، چهارده طرح‌ برگزیده در سومین جشنواره انجمن‌‌های ادبی -جایزه ملک‌الشعرا بهار- در کارگروه امور انجمن‌های ادبی، این کارگروه انجام فعالیت‌های ادبی پیشنهادشده توسط تشکل‌های ادبی را تصویب کرده و سهم مشارکت بنیاد به این انجمن‌ها پرداخت شد.

بنا بر این گزارش، در سومین دوره جشنواره انجمن‌های ادبی سراسر کشور از میان بیش از ۷۰۰ طرح رسیده از سوی ۲۷۰ انجمن شناسه‌دار، ۵ طرح به عنوان برگزیده و ۹ طرح نیز به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شد.

پس از برگزاری جشنواره، کارگروه امور انجمن‌های ادبی با بررسی طرح‌های اجرایی، تمام ۱۴ طرح منتخب را به تصویب رساند و مقرر کرد که جوایز وعده داده شده به عنوان سهم مشارکت بنیاد در اجرای طرح‌های مذکور در نظر گرفته شود.

گفتنی است برنامه‌های یاد شده قرار است با حمایت بنیاد شعر و ادبیات داستانی تا پایان بهمن‌ماه سال جاری در استان‌های کرمان، زنجان، گیلان، خراسان رضوی، کردستان، خوزستان، سمنان، خراسان جنوبی، قزوین و هرمزگان برگزار شود.

انتهای پیام/ 

 

برچسب ها: ادبیات ، کتاب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار