رئیس جمعیت هلال احمر گفت: حدود ۴۷۶ هزار شهید امدادگر داوطلب هلال احمر وجود دارد که توانستند خدمات خوبی را به سایر شهدا ارائه دهند.

۴۷۶ هزار شهید امدادگر داوطلب جمعیت هلال احمربه گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، علی اصغر پیوندی رئیس جمعیت هلال احمر در مراسم یاد بود آئین تبادل ۴۰ هزار سند تاریخی دفاع مقدس که صبح امروز در سازمان توانبخشی جمعیت هلال احمر برگزار شد، اظهار کرد: امیدواریم این حرکت، حرکت خجسته‌ای و باقی صالحاتی برای آخرت ما باشد.


بیشتر بخوانید؛ تحویل بیش از ۸۱ هزار سند شهدا به سازمان اسناد و کتابخانه ملی


او بیان کرد: جمعیت هلال احمر در طول ۴۰ سال بعد از پیروی انقلاب اسلامی ایران تلاش‌های بسیاری کرده؛ در بحث امداد و نجات جوانان داوطلبان و ... وظیفه جدی داشته و کارنامه درخشانی را در این حوزه از خودش به جا گذشته است.

پیوندی گفت: خدماتی که جمعیتی هلال احمر از طریق پرسنل خودش و کار‌های داوطلبی انجام داده است مقداری از قلم افتاده است؛ این زحمات حتما باید مکتوب شود و در اسناد و خاطرات ما برای نسل‌های بعدی باشد.

او با بیان آمار شهدای امدادگران جمعیت هلال احمر افزود: حدود ۴۷۶ شهید امدادگر داوطلب جمعیت هلال احمر وجود دارد که توانستند خدمات خوبی را به سایر شهدا ارائه دهند.

رئیس جمعیت هلال احمر گفت: ۷۲ هزار ۴۴۲ نفر از طریق جمعیت هلال احمر به جبهه‌ها اعزام شدند و بیش از ۴ میلیون خدمات امدادی توسط جمعیت هلال احمر در دوران دفاع مقدس ارائه شده است.

او ادامه داد: خدمات بسیار ارزشمندی بوده است که باید اسنادش جمع آوری و ضبط شود و امیدواریم بتوانیم ماهم بای حفظ این اسناد بتوانیم کاری انجام دهیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.